abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41484517
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:36 schreef tralalala het volgende:
Salland automatisering
duur

Maar wel goede service
  maandag 4 september 2006 @ 16:50:29 #27
27648 Weakling
available in strong mint
pi_41484814
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:32 schreef Lucille het volgende:
Die Nigeriaanse kids hebben geen honger, want die krijgen inkomsten uit de spam.
Nou ja, ze krijgen een grijpstuiver van de spampimp die ze aan het werk heeft gezet ...

Anyweg: Alternate, paar keer wat besteld, altijd keurig op tijd geleverd. Zelfs iets te overdreven ingepakt soms. Had een accu voor mijn digitale fotocam besteld, zat ie bij aankomst ingepakt in een doos van een grafische kaart, helemaal in het bubbeltjes plastic. Ik vind het best ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_41484946
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:27 schreef SlaadjeBla het volgende:
Trouwens: je hebt toch een track en trace nummer waarmee je het pakketje kunt traceren?
Dan moet het wel eerst worden opgestuurd
pi_41485057
Alternate is zowieso kut..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_41485154
Hihi
aju aju aju aju aju
pi_41485296
Vul dit in bij de shopsurvey op tweakers.net
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_41485338
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:57 schreef babba het volgende:

[..]

Dan moet het wel eerst worden opgestuurd
true

Sommige bedrijven sturen deze e-mails pas de avond nadat het verzonden is, omdat dan ook pas het track & trace nummer te controleren is. Ik kreeg hem van Alternate ook 19:49, dus (nog) niet getreurd, misschien is het nu eindelijk verzonden en komt het dus morgen.

Vandaag zal wel niet meer.
pi_41485344
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:36 schreef tralalala het volgende:
Salland automatisering
Bestel ik ook altijd mijn spul weg
pi_41485388
Fuck, de grafische kaart die ik als 2e gekozen heb staat nu helemaal niet meer op de site
pi_41485437
Je had vast de laatste

maandag 4 september 2006 @ 17:16:26 #36
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_41485482
bestellen heb ik niet zoveel klachten over. Nazorg wel. PC hier werd geleverd maar bleek continue te rebooten. Ik als ITer zijnde wat tests uitgevoerd om te concluderen dat het niet aan de RAM lag etc. Helpdesk gemaild met dit verhaal. Hun advies: test RAM etc. (had ik al gedaan maar goed om hun een plezier te doen alles nog maar eens)
Niets hielp moest het ding opsturen. 3 weken later was ie 'gerepareerd'. Videokaart zou defect zijn.
Anyway hun opsturen en om de een of andere reden wordt de zending door TPG geweigerd. Week verder: nog een keer gestuurd. Komt dit keer wel aan.
Enfin. Ik PC weer installeren en RARA weer spontane reboots ondanks de vervangen videokaart. Exact zelfde foutmelding in het logboek.
*zucht*
The Light Is Leaving Us All
pi_41485617
Ik bestel ook regelmatig wat dingetjes bij alternate en eigenlijk nooit problemen mee. uiteraard kijk ik wel eerst even of het op voorraad is, want dingen die niet op voorraad zijn kun je beter niet bestellen de levertijden van sommige artikelen zijn echt dramatisch.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 4 september 2006 @ 17:22:01 #38
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_41485639
Ook een klacht: Alternate is een gruwelijke winkel om een product op te halen! "Even" binnenstappen voor een DVDspelertje is er niet meer bij, je moet eerst lang wachten met een nummertje (!) in je hand tot je het ding mag bestellen. En dan loopt dat joch niet even naar achter om een doos uit het rek te trekken, welnee, je mag nog een keer in de rij in een klein hokje waar een ander joch achter een lopende band staat te wachten tot er een product te voorschijn komt....
Mij zien ze daar niet meer!
censuur :O
pi_41485726
Ik hoop dat het morgen komt, anders woensdag, ik weet wel dat ik nooit meer iets bestel bij Alternate. Misschien die Salland automatisering maar eens proberen, ik betaal graag iets extra voor een betere service.
pi_41485949
Inderdaad.. Alternate
  maandag 4 september 2006 @ 17:35:47 #41
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_41486069
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:37 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

duur

Maar wel goede service
Ik hoor er anders heel veel klachten over recentelijk.

Lees voor de gein dit maar eens; http://tweakers.net/shopsurvey/1370
Where law ends, tyrrany begins.
pi_41486501
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik hoor er anders heel veel klachten over recentelijk.

Lees voor de gein dit maar eens; http://tweakers.net/shopsurvey/1370
Lucky me
pi_41487485
Ik bestelde een keer 3 onderdelen bij hun op Rembours, binnen 48 uur hier
l2order&buy

Alternate is de shit
Snel en goedkoop
Heel snel binnen
Goed veilig verpakt

Je klaagt om je eigen fouten, want luister. Ze gaan het pas verzenden als het betaald is. Jij moest het geld verzenden en toen ze et pas kregen, dagen later, hebben ze pas het pakket samengesteld, het is een wachtlijst daar
En omdat het zo lang duurde over de betaling kwamen er mensen met rembours en dus gelijk als BETAALD zagen en werden die pakketten eerder samengesteld.
Tussen de bestelling en de betaling was dus je product wat je wou uitverkocht.

JE EIGEN SCHULD
NEEM REMBOURS, iets meer geld, veel meer zekerheid dat je wat voor je geld krijgt.

TS, denk eens na

EDIT: Iedereen die hier klaagt is zelf kut, leer te betalen en te bestellen Krijg je et snel en zeker
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_41487576
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:20 schreef Sjibble het volgende:
Ik bestelde een keer 3 onderdelen bij hun op Rembours, binnen 48 uur hier
l2order&buy

Alternate is de shit
Snel en goedkoop
Heel snel binnen
Goed veilig verpakt

Je klaagt om je eigen fouten, want luister. Ze gaan het pas verzenden als het betaald is. Jij moest het geld verzenden en toen ze et pas kregen, dagen later, hebben ze pas het pakket samengesteld, het is een wachtlijst daar
En omdat het zo lang duurde over de betaling kwamen er mensen met rembours en dus gelijk als BETAALD zagen en werden die pakketten eerder samengesteld.
Tussen de bestelling en de betaling was dus je product wat je wou uitverkocht.

JE EIGEN SCHULD
NEEM REMBOURS, iets meer geld, veel meer zekerheid dat je wat voor je geld krijgt.

TS, denk eens na

EDIT: Iedereen die hier klaagt is zelf kut, leer te betalen en te bestellen Krijg je et snel en zeker
OP gelezen?
pi_41487805
Ja
Je betaalde het gelijk, het kwam later aan, en pas als het aankomt verzenden ze het, maar toch zit je in de wachtlijst van de betaalde. Dus totdat jij aan de beurt kwam was je product pleite
Er word niet geinformeerd, er zijn zoveel mensen die daar bestellen, niet normaal
Ze dachten dus dat jij ongeduldig was en kreeg de MOGELIJKHEID een andere kaart te kiezen, omdat je die waarschijnlijk hard nodig had. En ze krijgen ook veel mails binnen en kunnen ook niet alles lezen. Dat heb je dan wel gedaan, zoals ik al zei, ze krijgen enorm veel mails
En de levering is niet altijd gelijk dezelfde dag, het kan wel ff 2 nachtjes duren, volg jij het proces maar es + dat jouw pakje niet het enige pakje was.

En ze maken best hun beloftes waar, de levering staat er, wanneer ZIJ het krijgen en dan word verzonden, de verzending is exclusief omdat die kan varieeren.
Ze leveren goede service, zoals ik al zei boden ze de mogelijkheid wat anders te kiezen. In dat geval moet je gewoon bellen. Mail je het dan ben je dom omdat het voordat ze het kunnen lezen alweer pleite is . Als je belt kunnen ze het GELIJK wijzigen in de pc (ja dat doen ze).

Nog wat te zeggen?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_41488234
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_41488266
Ik wacht nu al een week op mijn videokaart van Alternate Zou 3 dagen duren Nu maar een mailtje erachteraan gestuurd, nog geen reactie op gehad Op de site is de levertijd iig niet veranderd.
Oh, and that's a bad miss!
pi_41488941
iDeal
pi_41489055
Herkenbaar, die levertijden slaan echt nergens op. Videokaart, binnen 48 uur leverbaar. Heb er 2 weken op gewacht... Zet er dan niks bij. Dan heb je er net zo veel aan. Want ik had hem daar juist gekocht (en hij was duurder) omdat hij binnen 48 uur leverbaar was.
  maandag 4 september 2006 @ 19:52:39 #50
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_41490534
Alternate

September 1999: Ik bestel een Abit BP6 met twéé Celeron 333's, krijg (en betaal) ik er één. Ik geef pvd toch aan dat ik er twee wil????/

Begin 2004: Broertje bestelt barebone, processor, hd, dvdspeler, ram, krijgt hij alles behalve de barebone (maar betaalt wel en tekent er ook voor op het postkantoor, wist hij veel dat zo'n barebone niet in die doos past) Blijkt het ding daar nog gewoon in het magazijn in een hoekje te staan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')