abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41483524
Anderhalve week heb ik een aantal computeronderdelen besteld bij Alternate. Nouja, gelijk betaald enzovoort en vorige week maandag kreeg ik een bevestiging dat ze de betaling hadden ontvangen. Toevallig keek ik afgelopen woensdag op de site en zie dat de grafische kaart die ik had besteld pas eind september weer leverbaar is terwijl er eerst stond dat het maximaal 5 dagen zou duren

Klacht 1: Informeer mij daar dan even over, en laat me niet tot eind september wachten

Maar goed, ik ga dus een e-mail sturen over hoe of wat. Krijg ik een e-mail terug met het antwoord dat ik een andere videokaart kan kiezen. Dus ik reply weer met het antwoord op welke grafische kaart ik dan wil hebben. Afgelopen vrijdag nog geen reactie terug gehad dus besloot ik maar eens te gaan bellen. Hebben ze die e-mail nog helemaal niet gelezen

Klacht 2: Als je een klantenservice hebt, zorg dan dat mensen er wat aan hebben

Alles wat ik besteld heb is nu op voorraad, dus maandag (vandaag) zou alles worden opgestuurd. Gelukkig sturen ze per e-mail een bevestiging als het spul de deur uit is, die ik vandaag dus niet heb gehad Ik heb geen idee tot hoe laat ze die dingen versturen, maar het lijkt er niet op dat ze dat vandaag nog doen.

Klacht 3: Maak je beloftes waar

Algemene klacht: Alternate
pi_41483639
Hoi.
pi_41483693
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:04 schreef Piovan het volgende:
Hoi.
Shalom
  maandag 4 september 2006 @ 16:05:45 #4
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_41483694
ik wacht al dagen op m'n waterkoelblok en die heb ik ook nog heul niet terwijl m'n oude lekt dus je moet niet klagen ouwe geile knalpijp dat je d'r bent
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_41483711
MOET JE ER GODDOMME EENS NAARTOE GAAN!

Sta je goddomme anderhalf uur te wachten, nadat je al eens drie kwartier in de rij hebt gestaan. Roepen ze je op; "ja je artikel is er niet meer"

Mogen die kankerlijers ook wel wat eerder zeggen, maargoed dan wil je een alternatief, sta je nog een half uur te wachten...
  maandag 4 september 2006 @ 16:10:04 #6
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41483749
zeur niet zo man, kindertjes in Afrika hebben niets te eten
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41483807
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:10 schreef Aoristus het volgende:
Kindertjes in Afrika krijgen er tenminste iets voor terug als ze 1367 euro betalen
pi_41483866
Alternate is over het algemeen best goed. Kijk, fouten kunnen altijd gemaakt worden, jammer voor je dat jij het deze keer bent.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 4 september 2006 @ 16:15:01 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_41483889
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef babba het volgende:

[..]

Kindertjes in Afrika krijgen er tenminste iets voor terug als ze 1367 euro betalen
Kindertjes in Afrika hebben niet eens 1367 euro

Maar goed Urkers zijn over het algemeen wat wereldvreemd en jij past perfect in dat plaatje !
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 4 september 2006 @ 16:16:44 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41483930
Pak je een goei pint!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41483940
Een postbode komt niet in incest urk
pi_41483995
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Gunner het volgende:
Kindertjes in Afrika hebben niet eens 1367 euro
JOH !?
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Gunner het volgende:
Maar goed Urkers zijn over het algemeen wat wereldvreemd en jij past perfect in dat plaatje !
Stoere bink voel je jezelf nu hé
pi_41484053
Vorige week een paar onderdelen besteld bij Alternate besteld en een paar dagen later was het binnen. Harstikke mooi en goed bedrijf dat Alternate.
History became legend, legend became myth.
pi_41484120
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef Bolter het volgende:
Alternate is over het algemeen best goed. Kijk, fouten kunnen altijd gemaakt worden, jammer voor je dat jij het deze keer bent.
En als het nu zo vaak voorkwam, maar nee hoor. Ik bestel al jaren bij Alternate zonder problemen. Okee soms is het niet op voorraad terwijl ze zeggen dat het wel zo was, maar dan wacht je een dag langer.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41484121
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:07 schreef SjonPopesco het volgende:
MOET JE ER GODDOMME EENS NAARTOE GAAN!

Sta je goddomme anderhalf uur te wachten, nadat je al eens drie kwartier in de rij hebt gestaan. Roepen ze je op; "ja je artikel is er niet meer"

Mogen die kankerlijers ook wel wat eerder zeggen, maargoed dan wil je een alternatief, sta je nog een half uur te wachten...
Wat een onzin, ik kom al jaren bij Alternate en ken zowel de situatie in hun nieuwe als oude vestiging en no way dat je 1,5 uur nodig hebt om je spullen te krijgen. Het langste wat ik ooit heb moeten wachten was ongeveer 40 minuten toen ik ruim 50 !!!! man voor me had. Normaal gesproken ben je zelfs op een zaterdag maximaal 15 a 20 minuten aan het wachten voordat je kan bestellen.

En het is ook onzin dat je bij een alternatief weer een half uur moet wachten. Bij de bestelbalie weten ze precies hoeveel onderdelen ze op voorraad hebben, dus de kans dat ze bij de afleverbalie zeggen dat ze iets niet hebben terwijl je het wel besteld klopt gewoon niet. Ze bieden je bij de bestelbalie meteen een alternatief, dus de extra wachttijd is nul komma nul.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 4 september 2006 @ 16:26:34 #16
152303 hamkaastosti
pi_41484196
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:10 schreef Aoristus het volgende:
en geen internet
Tom Jones zong ooit...
pi_41484213
1x wat besteld. Perfect op tijd en compleet ontvangen. Ik ben zelfs netjes op de hoogte gehouden.

Trouwens: je hebt toch een track en trace nummer waarmee je het pakketje kunt traceren?
pi_41484242
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:26 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

en geen internet
Nooit van Nigeriaanse spammers gehoord?
  maandag 4 september 2006 @ 16:28:54 #19
152303 hamkaastosti
pi_41484261
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:28 schreef Lucille het volgende:

[..]

Nooit van Nigeriaanse spammers gehoord?
krijg jij spam van nigeriaanse kindertjes met honger dan?
Tom Jones zong ooit...
pi_41484380
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:28 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

krijg jij spam van nigeriaanse kindertjes met honger dan?
Die Nigeriaanse kids hebben geen honger, want die krijgen inkomsten uit de spam.
pi_41484454
mijn nigeriaanse kids hadden volgens de email aids
  maandag 4 september 2006 @ 16:35:59 #22
152303 hamkaastosti
pi_41484472
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:35 schreef AlohaXa het volgende:
mijn nigeriaanse kids hadden volgens de email aids
dus in feite zou het zonde zijn om daar nog voedsel aan te geven omdat ze toch dood gaan binnen afzienbare tijd?
Tom Jones zong ooit...
pi_41484479
Salland automatisering
pi_41484493
Vroeger Snogard.de nu Alternate.de bij Snogard ging alles goed TOT je problemen had, dan spraken ze ineens geen Engels meer

Nu al enkele bestellingen gedaan bij Alternate, goed geprijsd en goed spul, doei
pi_41484507
Als er iets is waar je NIET je hoop op moet vestigen, dan is 't wel een computershop die jouw onderdelen gaat leveren die 'tijdelijk niet beschikbaar' zijn.
Ik weet waar je over praat

En btw, Alternate is veel te duur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')