Kindertjes in Afrika krijgen er tenminste iets voor terug als ze 1367 euro betalenquote:Op maandag 4 september 2006 16:10 schreef Aoristus het volgende:
zeur niet zo man, kindertjes in Afrika hebben niets te eten
Kindertjes in Afrika hebben niet eens 1367 euroquote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef babba het volgende:
[..]
Kindertjes in Afrika krijgen er tenminste iets voor terug als ze 1367 euro betalen
JOH !?quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Gunner het volgende:
Kindertjes in Afrika hebben niet eens 1367 euro
Stoere bink voel je jezelf nu héquote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Gunner het volgende:
Maar goed Urkers zijn over het algemeen wat wereldvreemd en jij past perfect in dat plaatje !![]()
En als het nu zo vaak voorkwam, maar nee hoor. Ik bestel al jaren bij Alternate zonder problemen. Okee soms is het niet op voorraad terwijl ze zeggen dat het wel zo was, maar dan wacht je een dag langer.quote:Op maandag 4 september 2006 16:14 schreef Bolter het volgende:
Alternate is over het algemeen best goed. Kijk, fouten kunnen altijd gemaakt worden, jammer voor je dat jij het deze keer bent.
Wat een onzin, ik kom al jaren bij Alternate en ken zowel de situatie in hun nieuwe als oude vestiging en no way dat je 1,5 uur nodig hebt om je spullen te krijgen. Het langste wat ik ooit heb moeten wachten was ongeveer 40 minuten toen ik ruim 50 !!!! man voor me had. Normaal gesproken ben je zelfs op een zaterdag maximaal 15 a 20 minuten aan het wachten voordat je kan bestellen.quote:Op maandag 4 september 2006 16:07 schreef SjonPopesco het volgende:
MOET JE ER GODDOMME EENS NAARTOE GAAN!
Sta je goddomme anderhalf uur te wachten, nadat je al eens drie kwartier in de rij hebt gestaan. Roepen ze je op; "ja je artikel is er niet meer"
Mogen die kankerlijers ook wel wat eerder zeggen, maargoed dan wil je een alternatief, sta je nog een half uur te wachten...
en geen internetquote:Op maandag 4 september 2006 16:10 schreef Aoristus het volgende:
zeur niet zo man, kindertjes in Afrika hebben niets te eten
Nooit van Nigeriaanse spammers gehoord?quote:
krijg jij spam van nigeriaanse kindertjes met honger dan?quote:Op maandag 4 september 2006 16:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nooit van Nigeriaanse spammers gehoord?
Die Nigeriaanse kids hebben geen honger, want die krijgen inkomsten uit de spam.quote:Op maandag 4 september 2006 16:28 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
krijg jij spam van nigeriaanse kindertjes met honger dan?
dus in feite zou het zonde zijn om daar nog voedsel aan te geven omdat ze toch dood gaan binnen afzienbare tijd?quote:Op maandag 4 september 2006 16:35 schreef AlohaXa het volgende:
mijn nigeriaanse kids hadden volgens de email aids![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |