Dat heet beginnersgelukquote:Op woensdag 6 september 2006 19:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gôh, ik werd 3e in een klasse waar ik eik de gedoodverfde nr. laatst was... Zonder specialties...
Blijkbaarquote:Op donderdag 7 september 2006 09:55 schreef Lennox het volgende:
Die moet je ook niet opstellen in een friendly
Alleen 5 trainees en een zooitje waailappen / spelers die in vorm moeten komen.
Feli!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:55 schreef One_conundrum het volgende:
ik zit in de 5e ronde van de beker
quote:Pieter-Kars Veraar (14725573)
28 years, excellent form, bruised, but playing
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has excellent experience and solid leadership abilities.
bondscoach?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef ScudRaket het volgende:
2-4 verloren in de bekerwedstrijd die beide kanten op had kunnen vallen
Daar gaat mijn ongeslagen status
Nu alles op de competitie
Mijn captain is wel gepopt op ervaring en heeft nu:
[..]
Een idee voor een bondscoach later?
Naast een user die bondscoach is, heeft een nationaal team ook een gewone coach/trainer nodig.quote:
Omdat het geneuzel in de marge is...quote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat heet beginnersgeluk![]()
Maar nog een keer: Waarom zou je een speler zonder koppen kopen, als je dezelfde speler ook met koppen kan krijgen voor dezelfde prijs?
Maar waarom niet, als het in de marge is (dus toch een heeel klein effect) een speler kopen die wel koppen heeft?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Omdat het geneuzel in de marge is...
Idd als je er niet veel meer hoeft voor te betalen, waarom zou je er dan geen profijt van proberen te halen ik heb 4 koppers in mijn A-teamquote:Op donderdag 7 september 2006 19:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar waarom niet, als het in de marge is (dus toch een heeel klein effect) een speler kopen die wel koppen heeft?
Snap nog steeds niet waarom het geneuzel in de marge is als ik er per wedstrijd 1 goal extra mee maak, maar goed.
joh ik heb me nooit verdiept in dat nationale team, maar ik dacht van nou ze trainen toch niet bij dat NT dus zullen ze ook geen coach nodig hebben. Maar natuurlijk heeft het wel te maken met de TS vasthouden enzo natuurlijk...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Naast een user die bondscoach is, heeft een nationaal team ook een gewone coach/trainer nodig.
Ja, en organisatie tijdens de wedstrijd enzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
joh ik heb me nooit verdiept in dat nationale team, maar ik dacht van nou ze trainen toch niet bij dat NT dus zullen ze ook geen coach nodig hebben. Maar natuurlijk heeft het wel te maken met de TS vasthouden enzo natuurlijk...
wat investeer je in je jeugd?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef Xevor het volgende:
Yep een uitwedstrijd en een vriendschappelijke thuiswedstrijd heb ik gespeeld.
Ik heb al een 70k coach gehaald na tips hier op fok en ook nog een paar jonge verdedigers gehaald. Waar zal ik dit keer in investeren?
Dat je geld hebt, betekent niet dat je het gelijk moet uitgeven..quote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef Xevor het volgende:
Yep een uitwedstrijd en een vriendschappelijke thuiswedstrijd heb ik gespeeld.
Ik heb al een 70k coach gehaald na tips hier op fok en ook nog een paar jonge verdedigers gehaald. Waar zal ik dit keer in investeren?
Gezien zn JO-kosten 0 zijn, neem ik aan dat er niks in investeert.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef MrMoon het volgende:
wat investeer je in je jeugd?
Wie zegt dat je 6 extra trainers moet nemen?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Xevor het volgende:
Dus in plaats van 4 assistent trainers 10 maken (zes extra halen)?
Moet je ergens instellen dat ze er 5 of zondag en 5 op woensdag training geven?
Ik wacht nog even op meer reacties voordat ik iets doe
Kijk eerst eens even wat je aan geld wint/verliest over 2 weken (uit + thuiswedstrijd). Als dat getal positief is, kan je vaste lasten gaan uitbreiden (trainers aanstellen). Is dat negatief en heb je nog geen 10 trainees, dan kan je nog een (paar?) leuke trainee(s) zoeken.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Xevor het volgende:
Dus in plaats van 4 assistent trainers 10 maken (zes extra halen)?
Moet je ergens instellen dat ze er 5 of zondag en 5 op woensdag training geven?
Ik wacht nog even op meer reacties voordat ik iets doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |