beide natuurlijk. Afhankelijk van zijn leidershap kan je team langer een hogere TS vasthouden of sneller terugkomen van een lage TS. Maar van zijn ervaring hangt of hoe goed je m kan maken. Dus bij redelijk ervaring kan hij maximaal een redelijk coach worden. Heeft hij bv formidabel ervaring is het goedkoper om hem een goed of uitstekende coacht te maken dan met uitstekend ervaring..quote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef stefmans het volgende:
Wat is eigelijk het belangrijkst bij een FC
Leiderschap of Evaring?
Daar ging het mij om jaquote:Op woensdag 6 september 2006 19:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
beide natuurlijk. Afhankelijk van zijn leidershap kan je team langer een hogere TS vasthouden of sneller terugkomen van een lage TS. Maar van zijn ervaring hangt of hoe goed je m kan maken. Dus bij redelijk ervaring kan hij maximaal een redelijk coach worden. Heeft hij bv formidabel ervaring is het goedkoper om hem een goed of uitstekende coacht te maken dan met uitstekend ervaring..
Snappie?
Verdediger is binnenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:57 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
ik dacht dat ie gepeeld had deze week, maar dat blijkt niet zo te zijn
Maar ben er iig blij mee, nu nog een formi def en misschien formi of uitstekend spits en ik ben mijn geld weer kwijt
Nu nog een spits kopen, moet lukken met 327k op de bankquote:Christen Rustad (29522072)
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 2 550
Loon: 1 680 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
vraag dat dan.. hoeft ik niet zoveel te typen volgende keerquote:
Heb je wat te doenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
vraag dat dan.. hoeft ik niet zoveel te typen volgende keer![]()
Gôh, ik werd 3e in een klasse waar ik eik de gedoodverfde nr. laatst was... Zonder specialties...quote:Op woensdag 6 september 2006 12:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tegendraads is ook spelers met specialities kopen. Hoeveel teams ken jij met 8 koppers en 2x onvoorspelbaar? Sorry, maar er zijn echt niet veel mensen die op specialities letten, behalve bij het kopen van hun trainees (omdat ze dan meer waard zijn). En zoals ik al gezegd heb vorige keer, ik had vorig seizoen 11 goals in 12 wedstrijden door de combo van sp+koppen en ik stond gem. 5e met hatstats (op 30 punten achterstand) en ben wel 2e geworden.. raar maar waar.. die goals zullen toch wel invloed gehad hebben
Maar wat jij doet moet je zelf wetenKoop jij maar lekker spelers zonder koppen terwijl ze met koppen net zo duur zijn
![]()
06-09-2006 Geld ontvangen voor een verkochte speler die vroeger bij jouw ploeg speelde: 25 000 ¤![]()
En ook de spits is binnenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Verdediger is binnen
[..]
Nu nog een spits kopen, moet lukken met 327k op de bank
Jammer van zijn ervaring, maar verder lekkerquote:Martí Montanuy (115429214)
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 660
Loon: 1 728 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Ik geloof dat foetre concurrentie krijgt voor de koei-award..quote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef The_Hives het volgende:
Door in de beker. Alleen heb ik mn team weer niet aangepast (vergeten) dus 2e week op rij geen training voor trainees
Nee defs trainen en dan 3-5-2 spelen is gewoon het toppuntquote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik geloof dat foetre concurrentie krijgt voor de koei-award..![]()
En Litmanen en Sheva jaquote:
0-5 verloren van II'erquote:Op woensdag 6 september 2006 19:22 schreef pekel het volgende:
0-4 verloren van een IV'er, volgens verwachting.
Zit trouwens in een gigantische vormdip..
ja, dat is dus mijn divisie. kan ik voortaan als excuus gebruiken dat ik in de 1 na sterkste VII zitquote:Top groepen
1. 158.8 VII.328
2. 157.1 VII.109
3. 155.8 VII.652
4. 154.5 VII.846
5. 153.9 VII.526
6. 153.6 VII.776
7. 153.6 VII.339
8. 153.2 VII.260
9. 153.1 VII.504
10. 153.0 VII.904
Forum Opties | |
---|---|