Tsssssssssssssssssk, ik heb nog nooit een verdediger met conditie cq een conditie event gehad... Geneuzel in de marge!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef maniack28 het volgende:
Alleen belangrijk voor middenvelders en vanaf lager dan uitstekend benutten ze hun positiespel niet meer volledig. Spitsen hebben het niet nodig, wingers alleen als je wilt dat ze bijdragen aan het middenveld. Verdedigers hebben het wel een beetje nodig, die kunnen een conditie-event krijgen en daardoor een tegengoal veroorzaken.
kom ze denk eens in de 4 wedstrijden tegenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssssssssk, ik heb nog nooit een verdediger met conditie cq een conditie event gehad... Geneuzel in de marge!!
En briljant of uitmuntend?quote:
Verdediger hè geen andere waailap...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kom ze denk eens in de 4 wedstrijden tegen
je traint toch spitsen? briljantquote:
jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Verdediger hè geen andere waailap...
Ik train spitsen ja, hoezo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je traint toch spitsen? briljant
[..]
ja
voor 717k koopje dacht ik zoquote:Anton Belinskiy (91345436)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 5 060
Loon: 3 144 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Mijn coach dan..quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:05 schreef qyn het volgende:
M'n coach z'n hoge leeftijd begint boekdelen te spelen![]()
Stamina: wretched Goalkeeping: non-existent
Playmaking: wretched Passing: disastrous
Winger: non-existent Defending: non-existent
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Vandaag gedaald op 3 skills; denk een busongeluk ofzo
Gaan jij en Grumpey samenwonen? Jullie zitten altijd zo leuk op een lijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Verdediger hè geen andere waailap...
Sinds vandaag:quote:
quote:05-09-2006 Non-existant skills
To make it easier to understand exactly how bad your players are, we have re-added the value non-existant to the denomination scale at the rock bottom. A non-existant skill is exactly what it sounds like - non-existant. This will help you distinguish between really bad players and really really bad players.
Beetje jong, geen ervaring.. jammer.. kan je beter een 21 jarige met slecht of zwak ervaring kopen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik train spitsen ja, hoezo?![]()
Dan ga ik die briljant eens proberen heb toch tijd zat![]()
en hebbes
[..]
voor 717k koopje dacht ik zo
Je hebt zeker ook nooit specialityevents?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:27 schreef Grumpey het volgende:
ik heb ook nog nooit een conditie-event gehad. Net als specialities geneuzel in de marge.
Ik kan er niks aan doen, dat Grumpey en ik (Fok!Hattrick-goeroes van het eerste uur) elkaar tenminste wel begrijpen. Misschien heeft het iets met biologie te doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gaan jij en Grumpey samenwonen? Jullie zitten altijd zo leuk op een lijn![]()
als je voor uitmuntend ging, had je wat geld over wat je kon besteden aan een uitmuntend speler met wat passen (matig ofzo). maar spitsen trainers hebben al een goede aanval dus dan heb je meer aan een beter middenveldquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik train spitsen ja, hoezo?![]()
Dan ga ik die briljant eens proberen heb toch tijd zat![]()
en hebbes
[..]
voor 717k koopje dacht ik zo
quote:Op maandag 4 september 2006 15:41 schreef SuperWeber het volgende:
Waar is Hives....
Hij moet de Op updaten
Ben bezig met een herziening.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Yankee_One het volgende:
JD zou de OP onderhanden nemen...
biologie, de studie van het leven, die heeft overal mee te doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, dat Grumpey en ik (Fok!Hattrick-goeroes van het eerste uur) elkaar tenminste wel begrijpen. Misschien heeft het iets met biologie te doen
quote:Juho Kinnula (129996661)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has non-existent experience and solid leadership abilities.
idd is nieuw,quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgens mij hebben ze trouwens non-existent (level 0) geintroduceerd bij ervaring, ik had t iig nog nooit gezien
[..]
Donatiequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:21 schreef komrad het volgende:
[..]
idd is nieuw,
ik weet echt niets wat ik met mijn geld moet
meer kaarten = meer kans op hogere ranking in Vinnie-Jones klassementquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Beetje jong, geen ervaring.. jammer.. kan je beter een 21 jarige met slecht of zwak ervaring kopen...
edit - beter formi conditie en zn persoonlijkheid is ook niet al te best => moet je ook op letten, kan je kaarten schelen.. minder kaarten = minder schorsingen = meer winst.. alle kleine beetjes waar je niet extra voor hoeft te betalen tellen mee...
Aangezien mijn kansloze positie bij Vinnie-Jones klassement moest er ook wel iets gebeurenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
meer kaarten = meer kans op hogere ranking in Vinnie-Jones klassement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |