quote:Op maandag 4 september 2006 15:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
yankee heeft gelijk, 3-5-2 met def training
Hij had er 300-400k op bespaard. Doktoren heb ik er standaard 2, weet niet hoe oud ie is, maar al zou hij er 6 weken over doen. Dan is het +/- 5k * 6 + 3k*6 = +/- 50k,dan heb je nog steeds gigantische winst. Kijk met keepers die lonen van 50k hebben moet je dat ook niet doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef Daemon19 het volgende:
Je betaald wel behoorlijk..
4 weken salaris + 4 weken doktoren + aanschafprijs...
Ik weet niet wat de gemiddelde prijs van een formidabele keeper is op het moment..
Trouwens, mn coach is sinds vandaag gedaald naar waardeloos leiderschap..
Mn ervaring met formaties (die ik niet speel) is ook ineens waardeloos..
Ik wist niet dat die gelinkt was.. Ik dacht dat slecht de standaard waarde was..
Transfervergelijking zonder mijn eigen ongezonde inkoop erbij is 869 k, dat scheelt 380 K daar kan ik wel 4 weken loon + 10 doktoren voor betalenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef Daemon19 het volgende:
Je betaald wel behoorlijk..
4 weken salaris + 4 weken doktoren + aanschafprijs...
Ik weet niet wat de gemiddelde prijs van een formidabele keeper is op het moment..
Ik heb de update gedownload en geïnstalleerd. Werkt prima allemaal. Wat is het probleem dat het niet lukt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:51 schreef Betaserc het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe de versie 2.11 van HT ratings te installeren valt? het lukt me namelijk niet.
Mogelijk u-20... en gewoon enorm geil. 2x 7 weken is max 14 weken (misschien zit ie al uitstekend +2 of 3) en dan is hij dus gewoon in week 2 van het nieuwe seizoen uitmuntend/uitstekend.. volgens mij kan je dan keihard cashenquote:Bernie Campbell (130127969) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag USA
Total Skill Index (TSI): 3 400
Loon: 1 080 ¤/week
Eigenaar: Burrito Lockdown
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Ik had nog geen versie op m'n computer, dus wou hem nu installeren, maar krijg een foutmelding zodra ik setup.exe doe, heb hem ook al wel eerst verder uitgepakt met winzip, maar dan nog altijd die foutmelding.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb de update gedownload en geïnstalleerd. Werkt prima allemaal. Wat is het probleem dat het niet lukt?
quote:Op maandag 4 september 2006 22:39 schreef Grumpey het volgende:
gebeurd vaker. volgende week zal hij waarschijnlijk weer veranderen. Dat betekend dat zijn vorm een directe slinger heeft gekregen (omlaag in jouw geval). Zijn achtergrondvorm bepaald of hij komende week gewoon weer wat verder stijgt of langzaam daalt. Die achtergrond vorm is iets waar je niet zoveel aan kan doen, zo'n enorme slinger aan een speler wordt vaak nav tijd niet spelen gedaan, maar kan soms ook bij kans gewoon gebeuren.
GGRRR Dat vind ik niet leuk!quote:Op maandag 4 september 2006 22:50 schreef Daemon19 het volgende:
Komt vaker voor, als ze uitstekend in vorm zijn..
tering wat een spelerquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb iets gevonden waar ik mn geld wel aan wil spenderen:
[..]
Mogelijk u-20... en gewoon enorm geil. 2x 7 weken is max 14 weken (misschien zit ie al uitstekend +2 of 3) en dan is hij dus gewoon in week 2 van het nieuwe seizoen uitmuntend/uitstekend.. volgens mij kan je dan keihard cashenMjah.. hij kost nu ook al 1800k.. dus ik twijfel
![]()
Stel ik zou bijv, 80k meer hebben zou ik dan beter een kale Briljant (natuurlijk wel uitstekend conditie) kunnen kopen of een uitmuntend + passen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef Yankee_One het volgende:
jah, uitmuntend, uitstekend conditie en wat passen moet lukken
moet wel lukken jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Stel ik zou bijv, 80k meer hebben zou ik dan beter een kale Briljant (natuurlijk wel uitstekend conditie) kunnen kopen of een uitmuntend + passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |