Hebben ze misschien allemaal al rampzalige conditie dan?quote:Op maandag 4 september 2006 19:05 schreef rompompom het volgende:
Echt vaag, ik heb nog helemaal geen conditiedalingen gehad. Ben ik de enige daarmee?
Whehe, nee, juist niet. Na de tweede training in het tussenseizoen is 1/3 van m'n selectie naar formidabel gegaan. Nou ja, ik vind het prima, hoe langer ik kan wachten met een nieuwe ronde conditie training(en), hoe beterquote:Op maandag 4 september 2006 19:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hebben ze misschien allemaal al rampzalige conditie dan?
bij mij zijn precies de mensen die niet een formidabele conditie hadden gezaktquote:Op maandag 4 september 2006 19:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, nee, juist niet. Na de tweede training in het tussenseizoen is 1/3 van m'n selectie naar formidabel gegaan. Nou ja, ik vind het prima, hoe langer ik kan wachten met een nieuwe ronde conditie training(en), hoe beterOver twee weken ga ik sowieso er weer voor trainen, want dan heb ik de lastigste tegenstanders gehad.
Dat zuigt wel erg hardquote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
bij mij zijn precies de mensen die niet een formidabele conditie hadden gezakt
kijken wat ik ervoor zal vragen. miljoen waarschijnlijkquote:Petre Deaconu [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 960, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel +6
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
toch is het jammer dat hij weg is, maar ja rendement is nu al niet al te hoogquote:Op maandag 4 september 2006 20:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
Training Type: Scoring
weg is t def tijdperk![]()
![]()
![]()
btw:
hauri![]()
Edit: Speler verkocht voor 918k..quote:Zoltan Huyghebaert (117310042)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 460
Loon: 1 464 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Deadline: 04-09-2006 om 21:00
Vraagprijs: 900 000 ¤
dat zijn ze lennox. die 18 uistekend zit echt op def +7 , dus sla je slag als ie over 3 dagen nog laag in de verkoopprijs zit. voor 500k kreeg ik m toch net niet weg jammergenoegquote:Op maandag 4 september 2006 20:30 schreef Lennox het volgende:
Gaat er nog wat in de uitverkoop met veel extra training Verbal? Ik zag die uitstekend van 18, maar misschien nog meer?
Mooie prijs voor die Hauri!
Net gekocht voor 490 k, moet alleen nog 4 weken wachten want hij ligt in het ziekenhuis.quote:Oliver Čukanović (60256843) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 4
25 jaar, matig in vorm, geblesseerd (4 weken)
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: flag Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 4 030
Loon: 5 328 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Easthim
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: formidabel
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik heb die 18 jarige gebookmarked. Die ander is sowieso niks voor mijquote:Op maandag 4 september 2006 21:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat zijn ze lennox. die 18 uistekend zit echt op def +7 , dus sla je slag als ie over 3 dagen nog laag in de verkoopprijs zit. voor 500k kreeg ik m toch net niet weg jammergenoeg
die 17jarige redelijk zal denk ik ook nog 1 week nodig hebben... maar weet ik minder zeker.
Juist... spitsen zijn tegenwoordig geen drol waard en hij verkoopt zn mid gewoon voor 918k.. als ik mn formi/matig nu te koop zet levert ie 500k op ofzoquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Daemon19 het volgende:
Loopt af over ~15 min..
[..]
Edit: Speler verkocht voor 918k..
Kapitaal: 1 041 819 ¤ (1 956 896) ¤
Precies de juiste tijd om te switchen..quote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Juist... spitsen zijn tegenwoordig geen drol waard en hij verkoopt zn mid gewoon voor 918k.. als ik mn formi/matig nu te koop zet levert ie 500k op ofzo
4 als je geluk hebt ja..quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Net gekocht voor 490 k, moet alleen nog 4 weken wachten want hij ligt in het ziekenhuis.
Neuh.. ze worden nooit meer meer waardquote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Precies de juiste tijd om te switchen..
En ik geen geld om plaatsvervangers te kopen.quote:Jonatan Jansson +3 (Dit weekend gebeurd tegen een bot team) (CM)![]()
Laurenzo Cordier +4 (was 5 weken) (CV)![]()
Vic Le Clercq +2 (was 5 weken) (vl.mid)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |