misschien dat ik voor deze jeugdpull nog 2k krijgquote:Aert Speel [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 300, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ik kreeg pas verkoopbare yp's toen de opleiding al een tijdje op uitstend stond. op redelijk pullde ik ook, maar leverde net zo'n bagger op als wat jij nu hebtquote:Op zondag 10 september 2006 02:32 schreef Daemon19 het volgende:
YP is weer naatje.. met een redelijke JO, verwacht je toch meer..
[..]
Het is er écht op achteruit gegaan inderdaad. Zie ondertitel.quote:
Als ze zonodig dingen wilden veranderen, hadden ze die Firefox-extensie moeten implementeren. Die was nuttig, maar nu doet-ie het niet meerquote:Op zondag 10 september 2006 14:29 schreef Grumpey het volgende:
verandering is verbetering....
dat leren ze tegenwoordig op alle economie-opleidingen, dat ze daarmee eigenlijk alleen zichzelf werk verschaffen en niemand echt tot dienst zijn laten we even in het midden. Ach, werkgelegenheid is een belangrijk voor het geluksgevoel van mensen moeten we maar denken.
firefox is gratis, dat is een vies woord voor economen.quote:Op zondag 10 september 2006 14:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ze zonodig dingen wilden veranderen, hadden ze die Firefox-extensie moeten implementeren. Die was nuttig, maar nu doet-ie het niet meer
Nou, als je iets positiefs van fok moet melden, is dat het niet commercieel is. Daar ligt dan wel weer het probleem wat betreft ontwikkeling; het zijn écht een stel amateurs. Maar goed, maar weer over hattrick lull'n, anders eindigt het topic met/over deze troepquote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
firefox is gratis, dat is een vies woord voor economen.
overigens moet ik mijn mond houden, heb er maar liefst 7 in dienst bij hattrick helaas
bij je opties kan je dit aanpassen. Ik werd er ook ziek van, totdat ik merkte dat je dit kon aanpassen. Alleen raar natuurlijk dat dit hij hier niet standaard op staat. Wie wil dat in godensnaam?quote:Op zondag 10 september 2006 14:23 schreef Grumpey het volgende:
welke bosmongool verzint het nu weer om een scherm te openen na aanklikken van een topic!?! Willen ze me weg hebben ofzo?
is dit een prijsvraag?quote:Op zondag 10 september 2006 16:45 schreef Daemon19 het volgende:
Welke van deze 3 spelers moet ik als extra centrale middenvelder opstellen en speelt dus op 90%, oftewel welke speler presteert het minst:
[..]
Dat heeft alleen zin als je veel spelers hebt met specialiteiten. Anders kan je het wel laten zitten.quote:Op zondag 10 september 2006 16:54 schreef Tomhoog het volgende:
Speler 1!
Spelen tegen een botteam. Piccen dus. zal ik creatief spelen zodat er meer gebeurt in de wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |