Dus het is normaal?quote:Op maandag 4 september 2006 12:29 schreef doeka het volgende:
Je hoort ook je schoenhakken aan de buitenkant af te slijten; zo wikkel je je voeten af; is bij gezonde voeten altijd aan de buitenkant; natuurlijk moet je wel op tijd je hakken laten repareren.
Ik zit de hele dag op een stoel maar slijt je hak niet van toch?quote:Op maandag 4 september 2006 12:54 schreef mAst3rb33r het volgende:
Komt door autorijden, of door languit met je benen op grond op je bureaustoel zitten.
Dan leun je bijna altijd op je buitenste onderhakken...
quote:
eurootje of 30quote:Op maandag 18 september 2006 21:05 schreef vogeltje het volgende:
Wat kost het laten verhakken van je schoenen eigenlijk?
Dan ga je naar een erg dure hakkenbar... Ik dacht eerder aan minder dan een tientje. Voor dertig euro mogen ze er compleet nieuwe zolen onder zetten.quote:
dat zat er ook bij... nieuwe zolen en nieuwe hakken 30 euriquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:23 schreef Alecks het volgende:
[..]
Dan ga je naar een erg dure hakkenbar... Ik dacht eerder aan minder dan een tientje. Voor dertig euro mogen ze er compleet nieuwe zolen onder zetten.
Gewoon af en toe nieuwe hak eronder laten zetten....quote:Op maandag 4 september 2006 12:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Gewoon tijdig nieuwe schoenen kopen, anders is het schadelijk voor je enkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |