Daar heb je toch niets aan ,aangezien je over een paar weken een trui kan aandoen.quote:Mijn bruine kleurtje wat doe je???![]()
Je zegt het goed..een over een paar weken.quote:Op maandag 4 september 2006 12:09 schreef yosander het volgende:
Daar heb je toch niets aan ,aangezien je over een paar weken een trui kan aandoen.
Doe nu dan gewoon een dunne trui aan of ga niet naar buiten.quote:Op maandag 4 september 2006 12:15 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Je zegt het goed..een over een paar weken.
Helpt niet. Uitvervellen is de enige optie. En veel stofzuigen.quote:Op maandag 4 september 2006 12:36 schreef OssieMan het volgende:
Of je doet je insmeren met body lotion
Baaahh, da's gemeen zo'n opmerking !!quote:Op maandag 4 september 2006 12:40 schreef rameijer het volgende:
Of je komt weer terug hierheen
Zonnetje, 30 graden nu![]()
Zo'n bruin kleurtje??quote:Op maandag 4 september 2006 12:07 schreef freddygonzales het volgende:
Ben dus koud twee dagen terug uit een zonovergoten Griekenland en meteen hangen de vellen eraan. Het lijkt wel alsof ik uit elkaar val zoveel dood huid komt van mij af.
Mijn bruine kleurtje wat doe je???![]()
nou tot donderdag dan maarquote:Op maandag 4 september 2006 12:40 schreef rameijer het volgende:
Of je komt weer terug hierheen
Zonnetje, 30 graden nu![]()
Zo bruin was het wel, nu niet meer.......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |