quote:Op maandag 4 september 2006 11:15 schreef brood_korst het volgende:
i dont snap your video clipske
Inderdaad, wat een lamzak is dat zeg.quote:Op maandag 4 september 2006 11:20 schreef Robinho90 het volgende:
Waarom kijk je clips van Justin TImberlake?
gastquote:
Ieeeuwurururrururuu !!!!quote:Op maandag 4 september 2006 11:41 schreef brood_korst het volgende:
[..]
gast
hoevaak moet ik het nog zeggen
De praktijken wat jij uitvoert heet Loverboy praktijken
Dat heeft niks met playen te maken
En wat is daar mis mee?quote:Op maandag 4 september 2006 11:41 schreef brood_korst het volgende:
[..]
gast
hoevaak moet ik het nog zeggen
De praktijken wat jij uitvoert heet Loverboy praktijken
Dat heeft niks met playen te maken
Like duhquote:
ohja:')quote:Op maandag 4 september 2006 11:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Like duh![]()
Players pimpen em de pan uit, broodkorsten blijven lonely in het broodzakje, aangezien niemand die lust![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 11:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Like duh![]()
Players pimpen em de pan uit, broodkorsten blijven lonely in het broodzakje, aangezien niemand die lust![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ohja:')
nouja je verneukt je imago toch zwaar als je een player/pimp bent en je luisterd justin timberlake
dat is wel erg hoog gegrepen hoorquote:Op maandag 4 september 2006 11:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij wordt steeds cooler, nog even en je evenaart mij
![]()
Kill, heb je mijn danspassen gezien?quote:Op maandag 4 september 2006 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ohja:')
nouja je verneukt je imago toch zwaar als je een player/pimp bent en je luisterd justin timberlake
ramp-combinatiequote:Op maandag 4 september 2006 11:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kill, heb je mijn danspassen gezien?![]()
Ik combineer alles. Beetje fitfy hier, beetje Justin daar, beetje nawien onderin, snap je em he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |