Zo'n elektrischequote:Op maandag 4 september 2006 11:13 schreef Ordinair het volgende:
Koop een vliegenmepper.
Omdat jij em niet gebruikt volgens de gebruiksaanwijzingquote:Op maandag 4 september 2006 11:15 schreef brood_korst het volgende:
Ja maar daar komt een kut lucht van af
1. Zoek mug.quote:Op maandag 4 september 2006 11:18 schreef brood_korst het volgende:
hoe luid die dan
JAM OP JE HOOFD SMEREN JONGquote:Op maandag 4 september 2006 11:37 schreef brood_korst het volgende:
Dat luste mugskes tog helemaal niet jong !
Dan komen de muggen. En *tets* zo doodt makenquote:Op maandag 4 september 2006 11:39 schreef brood_korst het volgende:
dus jam op hoofd en..... wat gebeurd er dan ?
quote:Op maandag 4 september 2006 11:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dan komen de muggen. En *tets* zo doodt maken![]()
Of je doet als deze smilie en gaat gewoon je hele kamer rond ----->![]()
TR's werken échtquote:Op maandag 4 september 2006 14:03 schreef The_Terminator het volgende:
Opgeschoond. KLB is geen speelplaats voor puberale kindertjes die hun vertier ergens zoeken.
Ze. Alleen vrouwelijke muggen steken.quote:Op maandag 4 september 2006 10:39 schreef brood_korst het volgende:
Nou ging ik gisteravond nogal laat slapen rond een uur of half 3. Was ik lekker aan het slapen na een tijdje werd ik gewekt door dat kut gezoem van zoeen mug! Dus ik licht aan gedaan om hem te zoeken, weg natuurlijk. Maar goed hij had me dus al wel gestokenOp mijn arm en mijn been
![]()
Toen besloot ik maar verder te slapen met me kop onder de deken en kussens en was het probleem over.
schijt mug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |