Als ze op donkere meubelstukken gaan campen is pas irritant!quote:Op maandag 4 september 2006 10:39 schreef brood_korst het volgende:
Nou ging ik gisteravond nogal laat slapen rond een uur of half 3. Was ik lekker aan het slapen na een tijdje werd ik gewekt door dat kut gezoem van zoeen mug! Dus ik licht aan gedaan om hem te zoeken, weg natuurlijk. Maar goed hij had me dus al wel gestokenOp mijn arm en mijn been
![]()
Toen besloot ik maar verder te slapen met me kop onder de deken en kussens en was het probleem over.
schijt mug
quote:Op maandag 4 september 2006 10:41 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Als ze op donkere meubelstukken gaan campen is pas irritant!![]()
Doodsverwensingquote:Op maandag 4 september 2006 10:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik hoop dat hij je de komende nacht helemaal lek steekt.
ik hoop dat jouw huis vannacht afbrandquote:Op maandag 4 september 2006 10:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik hoop dat hij je de komende nacht helemaal lek steekt.
Ik ook, maar inderdaad fucking warm danquote:Op maandag 4 september 2006 10:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Helpt goed he! Je verstoppen, doe ik ook altijd
gast....quote:Op maandag 4 september 2006 10:56 schreef 2609 het volgende:
Of zal ik vanavond me weer gaan aftrekken een foto van me moeder
En dat de mug overleeftquote:Op maandag 4 september 2006 10:44 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ik hoop dat jouw huis vannacht afbrand
En nu haarlak aan de muur?quote:Op maandag 4 september 2006 11:02 schreef BobbyB het volgende:
Had er vanacht ook 1, die ontsnapte, helaas voor hem/haar, niet aan de haarlak.
Bel mequote:Op maandag 4 september 2006 11:07 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik krijg zin in verstoppertje spelen van dit topic
JIJ BENT EM!!quote:Op maandag 4 september 2006 11:07 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik krijg zin in verstoppertje spelen van dit topic
Maar...het is een mug.quote:Op maandag 4 september 2006 11:13 schreef Ordinair het volgende:
Koop een vliegenmepper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |