Ik had al nasi speciaal gehaald jeweetsquote:Op maandag 4 september 2006 10:23 schreef Herkauwer het volgende:
Waarom heb je die duif niet gevangen? Had je meteen je avondeten
Nou, dat was dan niet echt een fuifduif...quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik liep laatst in een overdekt winkelcentrum, kom er een duif op me afgevlogen. Ik loop rustig door in de veronderstelling dat de duif mij ziet en om mij heen vliegt. Niets bleek minder waar, ik kon op het laatste moment met een soort van matrix move de kamikaze duif ontwijken.
johquote:Op maandag 4 september 2006 10:43 schreef Mikkie het volgende:
Herkenbaar. Zo ben ik ooit van de zijkant aangevlogen door een duif. En het deed gewoon echt pijn
Heb je, met die tiefus-dierenbeschermingquote:Op maandag 4 september 2006 10:46 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik woon trouwens in Groningen, je hebt hier echt tievus veel duiven. Laatst kwam de gemeente met een plan om ze te vangen en vergassen... maar das helaas niet doorgegaan ( tenminste, ik merk er niks van)
Duiven holocaust![]()
Dat vraag ik me af. Denk dat ie gewoon geschred wordt door je spaken als je een behoorlijke snelheid heb.quote:Op maandag 4 september 2006 10:51 schreef Sjibble het volgende:
Ik moest alleen al lachen van de TT
Duiven de vogelgriep toegewenst, kutbeesten
Ik ontwijk ze ook altijd op het fietspad, maar alleen voor mezelf want als dat beest in mn voorwiel komt is mn fiets verrot en ik kan over de kop vliegen
En uit welk boerengat kom jij?quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef NeoTribalist het volgende:
"whehe, die doeve vloeg bienoar teegn zien kop an "
![]()
![]()
Groningen, stadquote:
Zit je onder de duiven-ingewanden. Ook lekker.quote:Op maandag 4 september 2006 11:09 schreef Sam_Raimi het volgende:
Dat vraag ik me af. Denk dat ie gewoon geschred wordt door je spaken als je een behoorlijke snelheid heb.
Maar ik ontwijk ze ook altijd hoor, vieze beesten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |