Ik wil gvd gewoon een gratis pauperagenda waar ik normaal in kan schrijven. Ik ga echt niet al die zeut in mn telefoon blaffenquote:
Ik wil een gratis agenda, zoals elk jaarquote:Op maandag 4 september 2006 08:41 schreef Ricky_ het volgende:
Je hebt er al één voor ¤1,95 bij de HEMA.
www.gratiz.nlquote:Op maandag 4 september 2006 08:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wil gvd gewoon een gratis pauperagenda waar ik normaal in kan schrijven. Ik ga echt niet al die zeut in mn telefoon blaffen
Op losse blaadjes leven is ook een optie en ook min of meer gratis.quote:Op maandag 4 september 2006 08:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wil een gratis agenda, zoals elk jaar
Mijn probleem veldmuis, mijn probleemquote:Op maandag 4 september 2006 08:55 schreef veldmuis het volgende:
Fuck, ik moet ook nog een gratis agenda krijgen. Vorig jaar stonden er pallets met die dingen op school, nu niks.
Ik heb ze bij de afdeling ICA zien liggenquote:Op maandag 4 september 2006 09:06 schreef Litso het volgende:
Kut, op de HAN ook al niet geloof ik.
Ah, ik zit nu in de nerd-lounge (open leer centrum van de ICA). Even wat beter kijken dusquote:Op maandag 4 september 2006 09:13 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik heb ze bij de afdeling ICA zien liggenHet is dat ik geen agenda gebruik, anders had ik er eentje meegenomen
Gelukkig loop ik stage nu, dus ff geen ICA meer voor mijquote:Op maandag 4 september 2006 09:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah, ik zit nu in de nerd-lounge (open leer centrum van de ICA). Even wat beter kijken dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |