De brommers of die josti's die op die dingen rondrijden?quote:Op maandag 4 september 2006 06:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou pleit ik niet direct voor afschaffing, maar wat brengen die dingen een kankergeluid voort.
Heb je op mijn naam geklikt of zo?quote:Op maandag 4 september 2006 06:49 schreef SuperwormJim het volgende:
De brommers of die josti's die op die dingen rondrijden?
Moet wel haast. Komt door het type koppeling, bij auto's en motoren zit dat anders.quote:Op maandag 4 september 2006 08:27 schreef NOOB-Inc. het volgende:
En nooit in 1 keer gas geven hè. Altijd van dat: WOOP, WOOOP, WOOOP.
Jawel, scooters trekken haast vanzelf hard op, ook met half gas. Met half gas of minder komen ze pas rond de 20 km/h weer een beetje tot rust.quote:Op maandag 4 september 2006 08:29 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[quote]Moet wel haast. Komt door het type koppeling, bij auto's en motoren zit dat anders.[/quot
Tuurlijk niet. Je hoeft nog niet constant je gas open en dicht te draaien?
Inderdaadquote:Op maandag 4 september 2006 08:27 schreef NOOB-Inc. het volgende:
En nooit in 1 keer gas geven hè. Altijd van dat: WOOP, WOOOP, WOOOP.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 4 september 2006 08:34 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijden ze over een jaar in een Golf.
quote:Op maandag 4 september 2006 08:35 schreef -AnneX- het volgende:
het meest irritante zijn nog de mensen die ACHTEROP de scooter zitten
wel stoer genoeg om tegen je te schreeuwen maar niet stoer genoeg om zelf een brommer te halen want dat mag niet van de ouders![]()
Of te dom om het papiertje te halen.quote:het meest irritante zijn nog de mensen die ACHTEROP de scooter zitten
wel stoer genoeg om tegen je te schreeuwen maar niet stoer genoeg om zelf een brommer te halen want dat mag niet van de ouders
dat al helemaal, maar je bent natuurlijk niets als je MET certificaat scooter gaat rijden he.... echte brommerrijders doen het zonderquote:Op maandag 4 september 2006 08:36 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Of te dom om het papiertje te halen.
Brommers zijn inderdaad een vervoermiddel dat prima gemist kan worden! Belachelijk dat zo'n ding meer lawaai maakt dan een auto, en die sjonnies van 16 kunnen best fietsen.quote:Op maandag 4 september 2006 06:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou pleit ik niet direct voor afschaffing, maar wat brengen die dingen een kankergeluid voort.
Zullen we hem erbuiten houden en niet nog meer aandacht geven? Please!!!!!!!!!quote:Nog erger, maikuuul op zn pauperbrommer
Als jke dat papiertje heb mag je nog 3 jaar wachten voordat je op zo'n super-sport-wegracer mag gaan rijdenquote:Op maandag 4 september 2006 09:00 schreef Rutgert het volgende:
Zodra ik dat papiertje heb, schaf ik me een super-sport wegracer aan! En dan fijn een lange streep trekken zodra het verkeerslicht op groen springt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |