abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41471040
Wat een show

Als ik op mijn 48ste net als haar 2 uur lang kan dansen, springen, omkleden, onder het toneel door kan rennen etc zou dat zeer fijn

2 tips voor de mensen die morgen gaan:
- Als je in het voorste vak komt, ga niet recht voor het podium staan. Op de catwalk zelf gebeurd ook veel en dat zien je niet zo goed als je er recht voor staat.
- Laat je tijdens "dat mooie Eiland" niet afleiden door de security die een kordon gaat vormen. Madonna gaat NIET door het publiek lopen, wat er wel gebeurd is zo voorbij.

En voor de rest ga ik niet veel verklappen

Owja, vorig deel: Madonna # 6 - Counting down to our Confessions (3 en 4 sept)
pi_41471102
Owja. Wat vipspotting betreft heb ik Claudia de Breij compleet uit haar dak zien gaan o.a. tijdens Ray of Light!

Madonna
  maandag 4 september 2006 @ 01:43:11 #3
8390 idsme
of toch nie?
pi_41471225
Yep, enorm genoten! We zaten op de tribune helaas. Ik had graag voorin gestaan!
Visueel een geweldige show, geluidstechnisch aardig (ik heb erger meegemaakt in de arena)
Geen SGP mannetjes gezien. Oh en het stukje kont/camera was wel grappig

Madonna!
pi_41471336
Ik heb het nog tegoed. Krijg steeds meer zin als ik jullie reacties lees. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_41471359
Klonk ze in het echt net zo slecht als op TV?

Niet lullig bedoeld want ik vind dr best goed en had bijna kaartjes gehaald.
Maar ik zag dr live op tv en ik vond het echt heel erg slecht klinkern.
Tegen vals aan.
  maandag 4 september 2006 @ 01:54:52 #6
8390 idsme
of toch nie?
pi_41471405
Nope zang was goed, ik vind het echt onzin dat ze niet live kan zingen, dat kan ze wel!.

Het kwam niet altijd even goed over.
pi_41471838
Het was ronduit geweldig!
Wat een show. Wat een vrouw...ik ben nog steeds emotioneel van Live To Tell. Zo mooi, zo ontroerend. Kut sgp!

Sgp stond buiten te bidden Groen links liep ook rond maar dan pro-Madonna

Ze begon veels te laat 21.30 Ik was bijna uitgedroogd (kutbonnenstysteem) heb me kapot gesprongen, gedanst,

Vond het technische probleem wel grappig, hierdoor praatte ze extra veel met ons. En ze dwong ons te springen was hilarisch. Ze was zowieso goed op dreef...je weet wel dat gebeuren met haaar kont en de camera:D

Geweldig. Vind alleen dat dat liedje met die stoel weg kan..beetje een inkakmoment. Lichtjes deden het ook niet bij dat ene nummer..zal niks verklappen. Ze genoot ervan. Ze ging helemaal los. Al vanaf het 1e moment..die opkomst, wauw, en die zelfverzekerde lach van "ik zal jullie even inpakken.." mijn vriend die madonna niks vind vond het geweldig!

Podium mag wel hoger. Ik ben 1.82 en kon het vrij moeilijk zien. Leuk voor de mensen dichtbij maar in een arena heb je nog 20000 mensen die verder weg staan.

9 out of 10
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_41471867
Vond de zang super. Alles live behalve 1 dansnummer, daar doet ze alleen het laatste stukje live.

Viel me nu pas goed op hoeveel verschillende zangstemmen ze heeft.
Prachtvrouw, morgen weer...dan met mijn ouders. Dat kan best! Ik heb een 70!!! jarige man zien dansen vandaag alsof hij op duracell liep. Geweldig. Leuk gevarieerd publiek.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  maandag 4 september 2006 @ 08:21:25 #9
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_41473607
Hing het dit keer ook weer van overjarige huisvrouwen aan elkaar?
Van de dikke Esta-lezeressen die denken dat, omdat Madonna d'r op haar leeftijd nog fit bijloopt, elke 40+-er opeens lekker is, ongeacht de hondekop en dikke reet
Van die freaks die EO-jongerendag-stijl met de handjes naar de hemel staan te dansen, als Madonna de Messias is
Haters everywhere but I don't really care.
pi_41475133
ik vondt het een geweldig optreden, de zang was iets minder door technische problemen maar dat maakte het er niet minder op.
was de eerste keer dat ik naar een concert ging maar ook zeker niet de laatste keer.
de sfeer was echt toppie .
en de kont camera actie was lachen, en dat met die vinger al helemaal.
life is like a present you never know what is in it
  maandag 4 september 2006 @ 10:10:38 #11
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41475353
Ik ga vanavond, ben rond 18:30 bij de Arena. Nog kans dat ik in de file kom?

Wat zijn de tips voor het reizen met de auto? Bij Arnhem de vorige keer zat alles namelijk vast. Hoe is het nu?
pi_41475691
Ik ga ook vanavond... wat raadt men sowieso aan qua aankomsttijd? Ik heb vaste plaatsen dus ik hoef geen plaatsje op het veld te veroveren.
pi_41476164
Yes, ik ga ook vanavond! Had er al enorm veel zin in maar door jullie enthousiaste verhalen over gisteren heb ik helemaal super veel zin!
  maandag 4 september 2006 @ 10:58:34 #14
65476 pachito
neniemor eid snegnoj erar
pi_41476377
helemaal ok
Waarom?
  maandag 4 september 2006 @ 11:04:37 #15
65476 pachito
neniemor eid snegnoj erar
pi_41476506
echt waanzinnig concert geen fan geweest nu wel was met mijn vriendin supershow zeker het 2e gedeelte.

voor de mensen die met de auto komen doe het niet als je richting den haag of rotterdam moet van8 is de a4 voor groot onderhoud gesloten tussen 21.00 en 0500 uur.

ik was om 2:45 terug in r'dam zonder groot onderhoud.

dus met de trein is geen slecht idee want ik verw8 veel problemen op de a4 vann8

maar het is allemaal de moeite waard
Waarom?
pi_41477039
In eerste plaats: harstikke te gek! Ze was in vorm, had er zin in, en geweldig genoten. Live to Tell was zeker een hoogtepunt, met Ray of Light en haar Madame Travolta outfit. Maar op een gegeven moment met die politieke statement begon ze een beetje vaag te doen. Fuck Bush etc. Leek wel of ze gesnoven had.Concert 2 jaar geleden deed ze alle hits, vond ik beter, maar dit was Confessions tour -i get it: nu dit album. Maar wat een charisma -nog steeds gewoon.

Al met al: topavond.
pi_41477396
quote:
Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef Godlike02 het volgende:
Klonk ze in het echt net zo slecht als op TV?

Niet lullig bedoeld want ik vind dr best goed en had bijna kaartjes gehaald.
Maar ik zag dr live op tv en ik vond het echt heel erg slecht klinkern.
Tegen vals aan.
Madonna is idd niet de beste zangeres, maar het klonk zeker niet erg slecht

En ook het geluid in de Arena was eigenlijk wel het beste dat ik ooit gehoord heb
pi_41477414
Ik stond aan de catwalk waar de show begint. Ze stond amper 2 meter van me vandaan! WOW! Wat een show, wat een vrouw. Heb 15 uur in totaal moeten staan! Vanaf 9 uur in de rij tot aan het einde van de show. En it was worth it. KIPPEVEL! Ze knipoogde naar ons tijdens Like It Or Not. Mooie productie! Vanavond weer, maar dan zitten om alles nog eens te overzien. Want bij de eerste nummers was ik zo onder de indruk dat ik compleet vergat te kijken. Ik wist niet wat me overkwam en besefte alleen maar: daar staat ze! Het ging zo snel!

De zaal was trouwens duizend keer beter dan in Arnhem. De Arena ging echt volledig uit haar dak! Fantastisch om de mensen op de tribunes zo uit hun dak te zien gaan! Best ever!
Nothing takes the past away like the future!
pi_41477460
Pijnlijk was de gitaarsolo. Madonna ging uit haar dak en niemand hoorde het. Was wel lachen!

P.S.: Ze had de tijd van haar leven en ze sprak erg veel! Spontaan en niet routinematig!
pi_41477511
He CrazyDutchFunk!

Ik stond bij je in de rij, vlak naast je hahaha!
  maandag 4 september 2006 @ 11:45:15 #21
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41477535
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:40 schreef Hapertje het volgende:
De zaal was trouwens duizend keer beter dan in Arnhem. De Arena ging echt volledig uit haar dak! Fantastisch om de mensen op de tribunes zo uit hun dak te zien gaan! Best ever!
In Arnhem ging de tribune waar ik zat ook helemaal uit zijn dak. Was wel de tribune met de icon fans, dus dat is misschien anders dan een normale tribune.
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:10 schreef broodje_poep het volgende:
Ik ga vanavond, ben rond 18:30 bij de Arena. Nog kans dat ik in de file kom?

Wat zijn de tips voor het reizen met de auto? Bij Arnhem de vorige keer zat alles namelijk vast. Hoe is het nu?
tips zijn welkom
pi_41477955
Vond het concert wel goed, maar niet fantastisch. Ik vond het toch wel jammer dat ze bijna alleen nummers van de laatste cd speelde (die ik niet goed ken) en dat de oude nummers ook door de remix waren gehaald. Dat hield dus in dat onder elk nummer een flinke beat zat en daar ben ik normaal niet vies van, maar nu klonk naar mijn mening op een gegeven moment alles enigszins hetzelfde.

De show op zich was meer dan goed, dat denk ik althans. Want wij zaten helemaal achteraan (vak 426) en het beeld op de schermen was enorm slecht zichtbaar! Echt heel vreemd dat bij zo'n concert de schermen van een dergelijk slechte kwaliteit zijn. En er zaten ook nog lichten omheen, als die aan waren zag je de schermen helemaal niet meer. Bij Robbie Williams was het beeld veel helderder (zoals het scherm achter op het podium).

Het geluid in de Arena vond ik verassend goed! In ieder geval beter dan bij Robbie. Al met al een leuke avond gehad.

Met de auto naar de Arena was eigenlijk geen probleem. We hebben bij het verlaten van de parkeergarage even in de rij gestaan, maar uiteindelijk zaten we toch snel weer op de A2.
pi_41478088
Het was echt helemaal super!!!! Dat ze live niet kan zingen, dat vind ik dus echt onterecht, ga maar eens zo dansen....normale mensen hebben dan al bijna geen lucht meer om gewoon te kunnen praten, laat staan zingen! Het was een super show! Zeker ook een aantal momenten die zeer indrukwekkend waren. Maar al die toestanden in het nieuws rondom dat stuk met het kruis snapte ik niet echt, ik vond het wel indrukwekkend en met een duidelijke boodschap! Hadden staanplaatsen en daar was ik blij mee want ik heb de hele avond kunnen dansen! Op een gegeven moment stond ook iedereen op de tribune en de hele arena was aan het swingen! Onvergetelijke avond!!!!!

Madonna is met recht de Queen of Pop!!!!

Wij hebben geen last gehad van files of wat dan ook (vanuit DenBosch), parkeren was ook allemaal goed geregeld!
pi_41478449
inderdaad de hele arena was aan het swingen inclusief tribune waar ik zat.
had mooi uitzicht en kon toch uit me dak gaan ook al stond ik niet op het veld.
het grappige vondt ik ook dat de tribune begon met de wave en met klappen en het veld daarop reageerde.
life is like a present you never know what is in it
pi_41478507
Claudia gaat het het in haar radioprogramma (komende 2 uur op 3Fm) ook nog over Madonna hebben.
Ze had het over een ontmoeting met Madonna, maar dat lijkt me sterk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')