Je mag best op mijn pasje hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 12:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hmm.. dan denk ik dat ik toch maar zo'n IBL-account moet gaan openen.
12 euro minimum inleg en ik heb maar 1 boek à 2,50 nodignouja.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Sinds vorige week donderdag heb ik mn MSc. papiertje
Op naar de Dr.
ja mooi he, ik ben dan zo'n luie donder die dan maar alleen boeken gebruikt die ze in Utrecht hebbenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hmm.. dan denk ik dat ik toch maar zo'n IBL-account moet gaan openen.
12 euro minimum inleg en ik heb maar 1 boek à 2,50 nodignouja.
Ik heb volgend blok college in het Van Unnikgebouw.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef star_gazer het volgende:het wordt steeds irritanter zeg, dat gesloop en gebouw aan de uithof. Om in het minnaert te komen moet je tegenwoordig al bijna een driedaagse survival door de greppels afleggen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Sinds vorige week donderdag heb ik mn MSc. papiertje
Op naar de Dr.
Ik normaal ook hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja mooi he, ik ben dan zo'n luie donder die dan maar alleen boeken gebruikt die ze in Utrecht hebben. Ik heb wel een keer uit nood een half boek staan kopiëren bij de gemeentebieb Utrecht en in de bieb van de VU
.
het van Unnik gebouw ligt er tussenin. Dat is dat superstijlvolle en prachtig ontworpen gevalquote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgend blok college in het Van Unnikgebouw.
Ik heb geen idee waar het is maar ik hou m'n hart vast.
Ken alleen het Educatorium en de bieb.
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:01 schreef Asmodean het volgende:
[..]
het van Unnik gebouw ligt er tussenin. Dat is dat superstijlvolle en prachtig ontworpen geval
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:01 schreef Asmodean het volgende:
[..]
het van Unnik gebouw ligt er tussenin. Dat is dat superstijlvolle en prachtig ontworpen geval
[afbeelding]
nja, niet alle gebouwen op de Uithof zijn zo lelijk. Dit is de lelijkste van allemaalquote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Jezus! Ben ik blij dat ik bijna nooit naar de Uithof hoef
Tijdens de eerste orientatiedag op de VU in Amsterdam was zo'n foeilelijk sfeerloos grauw blokkendoosgebouw de reden dat ik daar niet ben gaan studeren maar in Groningen. En nu dus Utrecht, wegens omstandigheden
Volgens mij wel, je hebt ook blauw nl (daar haal ik een vriendin weleens op die geneeskunde doet).quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Asmodean het volgende:
overigens heb ik nu colleges die echt verspreid over de hele Uithof zijn, omdat het Ruppertgebouw half ingestort is... Heb volgende week college in AZU zaal roze... is dat het ziekenhuis ofzo?
Is idd in het ziekenhuis, als je de hoofdingang van het ziekenhuis pakt, dan is het meteen links en dat zo'n beetje doorlopen totdat de vloer een rode kleur krijgt en net daarvoor is het aan je linker kant. Het is dan de zaal met de roze deuren, kan niet missen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Asmodean het volgende:
overigens heb ik nu colleges die echt verspreid over de hele Uithof zijn, omdat het Ruppertgebouw half ingestort is... Heb volgende week college in AZU zaal roze... is dat het ziekenhuis ofzo?
Aardwetenschappengebouw gaat misschien nog, maar als aardwetenschapper moet je toch bekend zijn met het KGB plein: Ornstein-BBL-Wiskunde. Daarbij vergeleken is het van Unnik een brok temperamentvolle kleurenpracht.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef star_gazer het volgende:
Het van unnik is de meest sfeerloze blokkendoos van de gehele campus. Geef mij maar het oude, kleine en knusse aardwetenschappengebouw
Geef mij maar de Transquote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef star_gazer het volgende:
Het van unnik is de meest sfeerloze blokkendoos van de gehele campus. Geef mij maar het oude, kleine en knusse aardwetenschappengebouw
Stratenum weet ik wel, zit namelijk aan het UMC vastquote:Op maandag 29 januari 2007 16:17 schreef Asmodean het volgende:
ah, dank voor de uitlegIemand toevallig ook nog enig idee waar Andro en Stratenum zijn?
Ja, da's echt irritantquote:Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef star_gazer het volgende:het wordt steeds irritanter zeg, dat gesloop en gebouw aan de uithof. Om in het minnaert te komen moet je tegenwoordig al bijna een driedaagse survival door de greppels afleggen.
Idd zwaar irritant !. Vanochtend met mijn suffe hoofd kwam ik er ook achter dat het niet kon, kon je weer helemaal terug. Mijn witte schoenen weer helemaal ranzig. Ik stem ervoor dat ze eens wat harder gaan werken daar !!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:12 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ja, da's echt irritantIk moest vandaag ook al een heel eind omlopen.. dat weggetje bij de bushalte had ik pas later gezien
Wtf? Tentamen in de jaarbeursquote:Beste student,
In verband met het hijskraanongeluk zijn de tentamenzalen in het
Educatoriumgebouw op donderdag 1 en vrijdag 2 februari niet te
gebruiken voor tentamens.
Dit betekent dat de geplande tentamens moeten uitwijken naar een
andere locatie: de tentamens Logica voor filosofen en Wiskunde voor
A.I. van 9-11 uur zullen worden verplaatst naar Jaarbeurs, Julianazaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |