Toffe wesp heb jij sorry voor het offtopic gaanquote:Op maandag 4 september 2006 00:15 schreef Nosh het volgende:
Arme paul
Ik had het van het weekend ook, door gek Grieks eten.
Toffe pedobear heb jij sorry ook voor het offtopic gaanquote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Toffe wesp heb jij sorry voor het offtopic gaan
Lolzzz die heb ik snel pakkenquote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef Jajong het volgende:
Eet een augurk als je die hebt, dat helpt echt ik zweer 't je. Rechtstreeks van www.omaweetraad.nl
En als je nu toevallig geen augurk bij de hand hebt?quote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef Jajong het volgende:
Eet een augurk als je die hebt, dat helpt echt ik zweer 't je. Rechtstreeks van www.omaweetraad.nl
van omaweetraad.nlquote:Neem bij brandend maagzuur een paar schepjes vanillevla,en vermijd bukken.
- Esther Blokpoel
Bij brandend maagzuur een augurk eten het werkt echt!
- Jolanda
Drink een beetje melk, en je maagzuur verdwijnt als sneeuw voor de zon, het werkt echt!
- Richard Kuiper
Brandend maagzuur? 1 of 2 lepeltjes suiker eten. Werkt! Heb ik weer van mij moeder.
- Maike
Bij brandend maagzuur of maagpijn een stukje rauwe aardappel eten of een beetje sap van een aardappel drinken. Helpt echt.
- Lea Gysbrechts
Eet een blokje anijs van de ruijter of een hapje gestampte muisjes. Het werk echt!!! En is veilig tijdens de zwangerschap.
- Chantal van Riemsdijk
Als je in bed ligt en je krijgt last van maagzuur, ga dan op je linker zij liggen. Het neemt af of het verdwijnt
- Karel Middelink
Een mok met opgewarmde melk opdrinken en het is zo weg!
Als je last hebt van brandend maagzuur gewoon een slokje azijn nemen klink raar maar het werkt echt.
- Jack
Koop bij de drogist en pot gezuiverde krijt.(¤5,00 Neem 1 lepel gezuiverde krijt in met water en het zuurbranden is weg .(krijt word gebruikt bij het minder zuur maken van rabarber. Ook helpt het om je bed bij het hoofdeind hoger te zetten als het voeten eind.
- Theo Knigge
Ik heb vaak last van brandend maagzuur en heb op een site over homeopathie en natuurgeneskunde een tip gevonden die (even) goed werkt: Neem een lepel rauwe haver(mout)vlokken! Het is niet echt lekker, maar het helpt wél! Ook kreeg ik het advies om eens wat minder suiker en vetproducten te gebruiken.
- Emy
Dat hebben zwangere jongens altijd.quote:Op maandag 4 september 2006 00:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En als je nu toevallig geen augurk bij de hand hebt?
Albert Heijn pinda'squote:Op maandag 4 september 2006 00:33 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Hier paulus, kom maar halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |