Zomer? Waar?!quote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef JeroenPauw het volgende:
waarom in de zomer achter de tv zitten?
omdat als ik er voor ga zitten ik al die stomme programa`s zie van de postcode loterij.quote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef JeroenPauw het volgende:
waarom in de zomer achter de tv zitten?
interpunctiequote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Rosbief het volgende:
Ok knaap, nu herschrijf je deze boodschap met gebruik van interpunctie, goede zinsopbouw en een duidelijke aanhef.
Zulks rebels gedrag wordt niet getolereerd!
quote:
quote:
Nou vooruit voor deze keerquote:Op maandag 4 september 2006 10:54 schreef 2609 het volgende:
Ik ben een ontzettende grote josti mag ik alstublieft in uw topic spammen![]()
daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 4 september 2006 10:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dan download je toch een leuke film, brandt deze op een DVD en kijken maar. :|
Jij ben me een hendig vette userdquote:Op maandag 4 september 2006 10:53 schreef Sjibble het volgende:
[..]!
user
![]()
Broodkorst die zn eigen topic volspamt
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier ben ik het toch wel een beetje mee eens eigenlijkquote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef brood_korst het volgende:
De zomerprogamma`s van de televisie zijn nog slechter als vroeger geworden, toen had je herhalingen van leuke programma`s maar nu alleen maar crap
quote:Op maandag 4 september 2006 11:09 schreef brood_korst het volgende:
wanneer start het winter programma weerWeet iemand dat
Volgens mij al 2-3 weken geleden toen GTST weer begon.quote:Op maandag 4 september 2006 11:09 schreef brood_korst het volgende:
wanneer start het winter programma weerWeet iemand dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |