jij had je schat toch al lang en breed thuis op de bank zittenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:25 schreef HuubTuub het volgende:
Zo effe een weekje vrij... wat zal ik allemaal eens voor spannende avonturen gaan beleven?
Misschien vind ik wel de verborgen schat.
Die heeft zich verborgen omdat ze verstoppertje spelen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
jij had je schat toch al lang en breed thuis op de bank zitten![]()
Maar had jij dan je grote avontuur niet al zon/maandag in de Arena gehad?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:25 schreef HuubTuub het volgende:
Zo effe een weekje vrij... wat zal ik allemaal eens voor spannende avonturen gaan beleven?
Misschien vind ik wel de verborgen schat.
Jullie doggies mogen niet op de bank ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:42 schreef HuubTuub het volgende:
Op dit moment is de bank leeg... die schat moet gewoon werken vandaag.
Je gaat bij Wonderer op de koffiequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:54 schreef HuubTuub het volgende:
doggies mogen zeker op de bank maar met al die nachtelijke uren rondom het Arena Avontuur zijn ze alleen maar op hun deken te vinden. De aanstellers...
Ik ga maar even de reisverzekering regelen voor het Amerika Avontuur in november...
Nou dat toch maar de schaar erin zetten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:26 schreef Sunjammer het volgende:
Dit epileertopic is een lang leven beschoren zeg.
God, wat een flauwe grap weer.
oh een moordspelingquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:26 schreef Sunjammer het volgende:
God, wat een flauwe grap weer
Da's veel te gevaarlijk voor mij als IMPORT ossenaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:33 schreef Sunjammer het volgende:
Eerder het mes.
Maar volgens mij woont mevr van Giersbergen nu elders hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef Sunjammer het volgende:
En niet te vergeten de thuisbasis van The Gathering. En dat klinkt mij dan weer als muziek in den oren.
Klopt. Maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar volgens mij woont mevr van Giersbergen nu elders hoor
en ook Irma van Pamelen en Floortje uit Idolsquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:35 schreef Sunjammer het volgende:
En niet te vergeten de thuisbasis van The Gathering. En dat klinkt mij dan weer als muziek in den oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |