en kom je nu vandaag weer op het journaalquote:Op maandag 4 september 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HET WAS ZO FUCKING GAAF GISTER
Zeg Erik, waar heb jij die zon gelaten ?quote:Op maandag 4 september 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Een hele goede middag allemaal.
Die heb ik opgegetenquote:Op maandag 4 september 2006 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Erik, waar heb jij die zon gelaten ?
Geen idee, ga t zo eens terug kijkenquote:Op maandag 4 september 2006 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en kom je nu vandaag weer op het journaal![]()
Mag ik je nu dan Erik Bovenkerk gaan noemen ??quote:
heb je weer een tape gekregen zoals bij Robbie ????????quote:Op maandag 4 september 2006 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee, ga t zo eens terug kijken
Maar wie weet nog op TV bij Pauw en Witteman, die waren ook langsgeweest.
en omg ze zong voor me
en je tong niet verbrand?quote:
Ik houd wel van een beetje heet.quote:
de zon wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediendquote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje heet.
Kun je hier zienquote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje heet.
zo jij hebt jezelf weer weten los te rukken van de slaapkamermuur van een eindhovens appartementquote:
Een paarse kamer met een tweepersoonsbedquote:Op maandag 4 september 2006 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo jij hebt jezelf weer weten los te rukken van de slaapkamermuur van een eindhovens appartement![]()
Oh ik dat dat hij jou daar had opgehangen, doch het was slechts een copiequote:Op maandag 4 september 2006 16:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een paarse kamer met een tweepersoonsbed![]()
Voor de goede orde: nee, ik heb de kamer (nog) niet bezocht![]()
![]()
![]()
Het origineel is altijd beterquote:Op maandag 4 september 2006 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ik dat dat hij jou daar had opgehangen, doch het was slechts een copie![]()
![]()
jij bent leverbaar in een gelimiteerde, genummerde oplagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |