tsja, ik moet toch wat he, ik verveel me helemaal suf, ik zit thuis met me schouder, alweerquote:Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk Burner komt ook weer eens een kijkje nemen hier
Hoe'st met jullie ?
Da's kut dat die schouder weer opspeeltquote:Op zondag 3 september 2006 23:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tsja, ik moet toch wat he, ik verveel me helemaal suf, ik zit thuis met me schouder, alweer
en kzal me avatar dan mer weer eens uploaden
jup, wordt steeds erger lijkt wel, maja, eerst de fysio en arbo afwachtenquote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's kut dat die schouder weer opspeelt
Zo die avatar heb je snel gefixtquote:Op maandag 4 september 2006 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jup, wordt steeds erger lijkt wel, maja, eerst de fysio en arbo afwachten
Ja want vorige keer was volgens mij rondom kerst 2005 ?quote:Op maandag 4 september 2006 00:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jup, wordt steeds erger lijkt wel, maja, eerst de fysio en arbo afwachten
was ff zoeken naar de host, maar ik kan het nogquote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo die avatar heb je snel gefixt![]()
het kijkt in elk geval beter weg dan de volgende tell sell dame, of muts van Call TVquote:Op maandag 4 september 2006 00:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
was ff zoeken naar de host, maar ik kan het nog
vorige keer was inderdaad een jaar geleden ongeveerook tijdens big brother
(k lijk wel verslaafd :S:P)
dat zker, en altijd mer hopen of er nog mensen online zijn hequote:Op maandag 4 september 2006 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het kijkt in elk geval beter weg dan de volgende tell sell dame, of muts van Call TV![]()
Ja nu de vakanties grotendeels weer voorbij zijn moeten we hier eigenlijk ook maar weer eens de nachtploeg opnieuw gaan samenstellen, want nu is de samenstelling niet meer zo duidelijkquote:Op maandag 4 september 2006 00:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat zker, en altijd mer hopen of er nog mensen online zijn he
ik meld me aanquote:Op maandag 4 september 2006 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nu de vakanties grotendeels weer voorbij zijn moeten we hier eigenlijk ook maar weer eens de nachtploeg opnieuw gaan samenstellen, want nu is de samenstelling niet meer zo duidelijk![]()
"schrijft Burner op de intekenlijst van de nachtploeg"quote:Op maandag 4 september 2006 00:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik meld me aankheb toch niks beters te doen
ist hier nog een beetje druk normaal gesproken?quote:Op maandag 4 september 2006 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om nu te zeggen dat het hier stormloopt zou inderdaad een understatement zijn![]()
nou de tijden van dat er meer dan 1 topic per dag gemaakt werd liggen alweer een poosje achter onsquote:Op maandag 4 september 2006 00:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ist hier nog een beetje druk normaal gesproken?
tsja, donkere tijden buiten, verlichtte tijden op fokquote:Op maandag 4 september 2006 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou de tijden van dat er meer dan 1 topic per dag gemaakt werd liggen alweer een poosje achter ons
maar nu het buiten alweer sneller donker wordt verwacht ik wel dat die tijden wel weer terug gaan komen
ik mag het hopen want nu hebben we dit forum al bijna een uur voor ons zelfquote:Op maandag 4 september 2006 00:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tsja, donkere tijden buiten, verlichtte tijden op fok
al een uur geen geflame en gescheld mijn kant op, is inderdaad ongekendquote:Op maandag 4 september 2006 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mag het hopen want nu hebben we dit forum al bijna een uur voor ons zelf
wat een ongekende luxe![]()
er was eerder op de avond een ander slachtofferquote:Op maandag 4 september 2006 00:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
al een uur geen geflame en gescheld mijn kant op, is inderdaad ongekend
Die pubers zijn nu trouwens eldersquote:Op maandag 4 september 2006 00:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
al een uur geen geflame en gescheld mijn kant op, is inderdaad ongekend
dat hebben anderen al gedaanquote:Op maandag 4 september 2006 00:54 schreef Burner82 het volgende:
iemand tegen wonderer????
volgens mij moek boos worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |