Meestal distancieer ik me van dit soort gevallen maar soms ontkom je er dus niet aan.
een vriend van me heeft dus recentelijk weer een relatie.
het meisje is geloof ik net 19 lentes jong maar als je haar zo hoort dan heeft ze de wijsheid in pacht van een 90 jarige.
ze vind mij uitermate kinderlijk, klopt ook wel maar ik vind dat ik later nog lang genoeg oud en wijs kan doen als ik eenmaal papa ben tot dan is het genieten en gek doen.
maar goed, ondertussen heeft ze wel een breezah naam waarin ze haar liefde verklaard aan haar vriend. ik ken er meer die dit doen maar meestal is dat voor de grap en niet serieus bedoeld.
ook als we discussieren over iets waar ik het oneens mee ben dan moet zij mij altijd aanvallen.
als ik haar confronteer met eerder gedane uitrspraken van haar (de laatste keer schoot me een opmerking van 4 maanden geleden binnen
![]()
) dan is het opeens anders of dan word het gesprek bruut afgekapt.
dat haar gelijk halen heeft ze bij veel meer mensen en daarnaast vind ik het ook gruwelijk irritant als mensen gaan klagen als ik dronken ben (ik ben altijd supervrolijk dan) maar de volgende week wel zelf teveel drinken.
![]()
mensen die denken volwassen te zijn