Wat een loze opmerkingquote:Op zondag 3 september 2006 23:09 schreef cyberstalker het volgende:
Kun jij het beter dan?
Nog nooit gedaan. Ik wil ook liever niet met die sport geassocieerd worden.quote:Op zondag 3 september 2006 23:09 schreef cyberstalker het volgende:
Kun jij het beter dan?
Sporten? sinds wanneer hebben echte sportmannen 10 Kilo goud om als ze aan het sporten zijn?quote:Op zondag 3 september 2006 23:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik 'volg' het eerlijk gezegd altijd weer. Alleen ik heb er nu nog vrijwel niks van gezien eigenlijk. Het is wel de enige sport die ik leuk vind om te kijken.
Ja sorry. Ik wist niet hoe ik het anders moest noemen. Het is inderdaad niet echt een sport nee.quote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sporten? sinds wanneer hebben echte sportmannen 10 Kilo goud om als ze aan het sporten zijn?
Sinds ze een stuk beter betaald worden voor pijltjes gooien dan jij voor het serveren van hamburgersquote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sporten? sinds wanneer hebben echte sportmannen 10 Kilo goud om als ze aan het sporten zijn?
Die heb ik vroeger alleen al tijdens maatschappijleer 3x gezien.quote:Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef Beach het volgende:
over 20 minuten american history x, das beters![]()
Darts is inderdaad een behoorlijke kut ''sport'' ja.quote:Op zondag 3 september 2006 23:08 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik word er strontziek van!!![]()
Ik wil verdomme reportage kijken, en niet naar dikke zwetende mannen kijken die denken dat ze aan het ''sporten'' zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 23:09 schreef cyberstalker het volgende:
Kun jij het beter dan?
"SHUT UP, YOU FOOL!!!"quote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
darten is echt niks aanquote:
Boehoe dat heb ik nou met voetbal bagger 'sport' en dan de 'fans' die er vrolijk op los rammen als ze weer verloren hebbenquote:
He, niet lopen fucken met mijn HomeBoy hequote:Op zondag 3 september 2006 23:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |