quote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef MeneerTim het volgende:
Ik vind het een bolle hufter die met zijn kutfragmenten de VPRO naar de klote heeft geholpen!
Je kijkt teveel televisiequote:Op zondag 3 september 2006 23:41 schreef MeneerTim het volgende:
Ik vind het een bolle hufter die met zijn kutfragmenten de VPRO naar de klote heeft geholpen!
Ja, opvallend welquote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Toad het volgende:
Joris en HenkJan hebben elkaar gevonden.
't zou me niets verbazen als er volgend jaar een speciale DVD-doos te bestellen is met 20 jaar zomergasten. Nou gaat dat me wel erg ver, maar aan de andere kant, d'r zaten wel afleveringen bij die ik nog wel eens zou willen zien.quote:Op zondag 3 september 2006 23:39 schreef milagro het volgende:
oh die aflevering met Hafid Bouazza, die wil ik nog eens zien
Het kon slechter inderdaad. Hij viel me achteraf hardstikke meequote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben fan van Joris, ik vind hem echt leuk
Hij heeft voor mij de X factor![]()
Bergkamp !quote:Op zondag 3 september 2006 23:37 schreef Luccide het volgende:
en wie gaan we volgend jaar uitnodigen?![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 23:46 schreef Luccide het volgende:
ik ben ik blij dat deze 6 afleveringen nauwlijks zijn gebruikt door de genodigde om een 3 uur durende dogmatische visie op de wereld te geven. Gewoon weer leuke fragmenten en wat gekwak. Joris is een beetje licht, maar toch ook wel weer eens verfrissend! Gaan we nog meer van horen, die groeit nog wel.
Volgend jaar mag het van mij wel weer iets zwaarder en natuurlijk weer terug nnaar bijna 4 uur ipv die 3.![]()
Ik moest erg aan hem wennen de eerste afl. maar ben bijgedraaid.quote:Op zondag 3 september 2006 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Het kon slechter inderdaad. Hij viel me achteraf hardstikke mee
93 afleveringen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:44 schreef gronk het volgende:
[..]
't zou me niets verbazen als er volgend jaar een speciale DVD-doos te bestellen is met 20 jaar zomergasten. Nou gaat dat me wel erg ver, maar aan de andere kant, d'r zaten wel afleveringen bij die ik nog wel eens zou willen zien.
quote:
die onhandigheid is inderdaad ontwapenend, dat doet ie goed.quote:Op zondag 3 september 2006 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest erg aan hem wennen de eerste afl. maar ben bijgedraaid.
Hij ook, is ontspannen.
Behalve als ie moet aftitelen, daar moet ik steeds zo om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |