Ik erger mij zowiezo aan Jack, hij is een "journalist"die alleen met winnen om kan gaan.,quote:
Gelukkig zit Smeets er nietquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik erger mij zowiezo aan Jack, hij is een "journalist"die alleen met winnen om kan gaan.,
oftewel teveel fan.
Jack is geweldig juistquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ik erger mij zowiezo aan Jack, hij is een "journalist"die alleen met winnen om kan gaan.,
oftewel teveel fan.
Iddquote:Op zondag 3 september 2006 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooijer vindt echt heel veel clubs en spelers goed he? En dat moet ie dan ook minimaal 3x bevestigen.
Oh, en met modder gooien doet ie natuurlijk niet ! Maar ondertussen wel al 5 steken naar Westerhof.
Dat denk ik ook van Kluivert, die is super gemotiveerd! wilde niet eens gepresenteerd worden.quote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef maril het volgende:
toch denk ik dat Harry het goed gaat doen.
Inderdaad,quote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef BigFire het volgende:
Jack 'ik ben stoer want ik heb bronnen' van Gelder![]()
Dat mistte ik inderdaad ook al. Vooral omdat vorige keer bij Dirk Kuyt de beelden er WEL waren van zijn debuut. Maar dat was wel wat positiever dan het debuut van Ooijer natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat ze het niet over zijn drama debuut hebben gehad.
Dat is niet van Gelders stijl, kritiek hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat ze het niet over zijn drama debuut hebben gehad.
Sarcasme hoera!quote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het een leuke uitzending. Ooijer vond ik ook een prima gast, had meer inbreng dan de gemiddelde voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |