JAAA, echt fantastisch!!quote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Mooi he, een thermostaat!
Je friteuse strijken?quote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef lj_lightning het volgende:
Heb het ook een keer geprobeerd met een friteuse...ging minder goed![]()
Je moeder had dat fabeltje vast van een ouderwetse frituurpan op gas..... Dat gaat aardig fikken als het een hoog op blijft staan!quote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb eens de frituurpan de hele nacht en ochtend aan laten staan, lekker gaan slapen. Niks gebeurd. Heb ik ook aan m'n moeder verteld, zodat dat fabeltje dat het huis meteen af zou fikken ook uit de lucht is.
ik ging een keer in het huis van mijn vader slapen, dat is ongeveer 15 km fietsen. toen ik weer thuis was wist ik niet meer of ik de deur nou wel op slot had gedaan, ik dus 15 km fietsen, zat de deur wel op slotquote:Op maandag 4 september 2006 01:09 schreef Palomar het volgende:
Ik heb dat altijd omgekeerd. Ik denk altijd dat ik een apparaat ben vergeten uit te doen, terwijl ik dat wel gewoon heb gedaan. Een tijdje geleden nog op vrijdagavond weer naar mn studentenkamer teruggereden (zou er pas maandag weer komen) omdat ik dacht dat ik mn oven aan had laten staan (huisgenoten waren ook niet thuis). Natuurlijk stond het ding gewoon uit![]()
Zelfde ook altijd met het op slot doen van de deur van de auto of op de handrem zetten. Dat zijn automatismes waar je niet ij stilstaat en achteraf gaat bedenken of je het wel gedaan hebt
quote:Op maandag 4 september 2006 04:36 schreef ondeugend het volgende:
Sommigen komen van geluk ook nog onder de trein ook.
Nou ik hoop dat ik dat niet ben!!quote:Op maandag 4 september 2006 04:36 schreef ondeugend het volgende:
Sommigen komen van geluk ook nog onder de trein ook.
Neequote:Op maandag 4 september 2006 04:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kun je niet slapen?
Ik heb hier nog wel verse koffie
Heb je altijd nachtdienst ?quote:
Moet je wel ff een stukje sturen met je Nissan.quote:Op maandag 4 september 2006 05:00 schreef Djep het volgende:
Geef mij maar.
In zo'n ontzettend grote mok, graag....met melk en suiker
Gelukkig niet altijd.quote:Op maandag 4 september 2006 05:01 schreef ondeugend het volgende:
Heb je altijd nachtdienst ?
Dammitquote:Op maandag 4 september 2006 05:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet je wel ff een stukje sturen met je Nissan.
ondeugend zit nl iets dichter bij
Niet helemaal naar Grûnn.. Niet helemaal..quote:Op maandag 4 september 2006 05:03 schreef Djep het volgende:
[..]
Dammit![]()
helemaal naar Groningen.
Ja ik wou de honden net uitlaten, maar Groningen![]()
Komende week wel ?quote:Op maandag 4 september 2006 05:01 schreef Mauro het volgende:
Gelukkig niet altijd.
Maar de laatste tijd helaasch iets teveel
geen nachtdienstquote:Op maandag 4 september 2006 05:04 schreef Djep het volgende:
10 september ben ik weer in Engelbert
iig morgen nog.quote:Op maandag 4 september 2006 05:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Komende week wel ?
Zo ja vanaf hoe laat ? Donderdag rond een uur of half 11 doe ik het traject GR - AS
gras
Das lekker.quote:Op maandag 4 september 2006 05:05 schreef Djep het volgende:
[..]
![]()
ik ben om 1 uur( 's middags) op het kerkhof
Twas alleen maar een tipquote:Op maandag 4 september 2006 05:10 schreef ondeugend het volgende:
Misschien was die opmerking wel niet zo aardig van me.
Neem me niet kwalijk.
Oh haha, daar kan ik hartelijk om lachen hoor!!quote:Op maandag 4 september 2006 05:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Das lekker.
Doe je wel het strijkijzer uit ?
En bedankt.quote:Op maandag 4 september 2006 05:15 schreef Djep het volgende:
[..]
Oh haha, daar kan ik hartelijk om lachen hoor!!![]()
![]()
![]()
Je moet wel kunnen lachen om je stommiteiten hoor!!![]()
![]()
![]()
Zie piquote:
Oh prut....quote:Op maandag 4 september 2006 05:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zie pi
( De knipoog bovenaan mijn post.)
Oh, wacht, jij wil een foto van mijn strijkijzer en die brandplek.....quote:Op maandag 4 september 2006 05:19 schreef ondeugend het volgende:
Ik neig trouwens naar een 'Post hier je strijkijzer" topic.
Zeker, dat valt ENORM mee, zeker na 4 dagenquote:Op maandag 4 september 2006 05:37 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
valt mee
Bij mij iets korter, van 10:00 tot een uur of 13:00, mar dan met een paar afbakbrandbroodjes erin. De vlammen kwamen van de broodjes af.quote:Op maandag 4 september 2006 01:18 schreef Biogarde het volgende:
Dat heb ik ooit eens met een oven gehad. Had van 's ochtends 10.00 tot 's avonds 01.00 op 250 graden staan knallen![]()
Op zijn kont?quote:Op maandag 4 september 2006 07:46 schreef StefanP het volgende:
Ik heb hem wel eens een hele week per ongeluk aan laten staan... ook niets gebeurd.
quote:Op zondag 3 september 2006 22:24 schreef Djep het volgende:
En dat al sinds woensdag![]()
Ik kan het niet niet snappen...Mijn huis niet afgefikt.
Hij stond op de laagste stand en op de hoes van de strijkplank, waar alleen een bruine plek zit. Verder niets.
Ik geloof toch echt dat ik woensdag voor het laatst gestreken heb....
Er zat zeker een engel op mijn huis![]()
Het controlelampje leek wel gesmolten...
Toen ik de laatste keer streek had ik haast...oeps![]()
* Paddokingnr1 zegt nietsquote:geslacht vrouw
Met een baby'tje erin?quote:Op maandag 4 september 2006 01:18 schreef Biogarde het volgende:
Dat heb ik ooit eens met een oven gehad. Had van 's ochtends 10.00 tot 's avonds 01.00 op 250 graden staan knallen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |