Etienne je rode alarm gaat af, Milica heeft je nodig ze moet geknuffeld worden. Zoon van Ruud.quote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Teveel Semih food gehad misschien?
druk mee bezig op het moment, ik moet er zelfs van zwetenquote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef ThaSandman het volgende:
Ja hier kunnen we ons gezellig vervelen.
Ik heb het geluid de hele dag nog niet aangehadquote:
Ja wij wel, vanochtend met die 2 doblo's bij het zwembad, prachtig die blikken en uitsprakenquote:Op zondag 3 september 2006 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het geluid de hele dag nog niet aangehad
Wat? Hilde is toch al jaren in de overgang zekerquote:Op zondag 3 september 2006 21:16 schreef wolferl het volgende:
Als Hilde hoort dat er een fysiek zware opdracht gaat komen begint ze spontaan een eisprong te geven en in tranen uit te barsten.
Het valt ook niet mee om alle pijn van alle bewoners te moeten verdragenquote:Op zondag 3 september 2006 21:16 schreef wolferl het volgende:
Als Hilde hoort dat er een fysiek zware opdracht gaat komen begint ze spontaan een eisprong te geven en in tranen uit te barsten.
En E10 zit erbij en kijkt er naar ?quote:Op zondag 3 september 2006 21:20 schreef wolferl het volgende:
Jeroen wat doe je nu, je knuffeld met sabrina. Marcel zit naast je hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |