gast, kanker is echt niet tof hoorquote:Op zondag 3 september 2006 21:04 schreef slaapkamermug het volgende:
Totdat ze door hun ongezonde levenstijl op hun 50e een ongeremde celgroei hebben ontwikkeld waardoor ze plotseling vrij snel afvallen![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 21:12 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
gast, kanker is echt niet tof hoor
Ik heb vroeger friet (e.d.) gegeten en ben nu dik.quote:Op zondag 3 september 2006 21:10 schreef Batsnek het volgende:
Ik eet friet en ben niet dik.
HET KAN DUS WEL.
ik ruik dikke mensen in dit topicquote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef Krln het volgende:
welkom in de wereld der kortzichtigheid.
Waarom vroeg je het niet?quote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
vandaag in de trein: 2 dikke mensen die uit een zakje een kroket halen, een bruine botherham en dat dan opetenwtf geef mij dat dan, jullie zijn al dik genoeg
te herkennen aan de frietgeur ofzo dan?quote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
ik ruik dikke mensen in dit topic
Je kan er niet mee omgaan, moet je maar wat sterker in je schoenen staan.quote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb vroeger friet (e.d.) gegeten en ben nu dik.
DAT KAN DUS OOK.
klein beetje onbeleefd nietquote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Waarom vroeg je het niet?
"Pardon, mag ik jullie eten? Jullie zijn toch al zo dik."
Ik hb net een bak patat;een sate kroket en een bamischijf op; met extra mayo op de patat; en mijn lichaam is nog van even goddelijke proporties als dat het was...quote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb vroeger friet (e.d.) gegeten en ben nu dik.
DAT KAN DUS OOK.
Inmiddels wel maarja dan ben ik niet in 1 keer niet meer dik hè. Ik ben het volkomen met TS eens, daarom probeer ik ook mijzelf langzaam maar zeker uit de categorie "dik" te werken.quote:Op zondag 3 september 2006 21:15 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan, moet je maar wat sterker in je schoenen staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |