quote:
Hij doet het nog steeds niet; maar eerlijk gezegd heb ik daar niet zoveel moeite mee...quote:
Heb ik ook kruisjes? ik host via filehost.toquote:Op zondag 10 september 2006 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een hoop kruisjes in dit topic. Wellicht kunnen mensen gebruik maken van www.xs.to of iets dergelijks, niet alle sites staan linking toe.
Niet meer, in eerste instantie wel overigens. Nu zijn ze te zienquote:Op zondag 10 september 2006 19:49 schreef Krizmir het volgende:
[..]
Heb ik ook kruisjes? ik host via filehost.to
quote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet meer, in eerste instantie wel overigens. Nu zijn ze te zien
Bij jeffboring wel, maar bij krizmit hebben de kruisjes plaatsgemaakt voor foto's...quote:
Ah...owkee..quote:Op zondag 10 september 2006 19:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij jeffboring wel, maar bij krizmit hebben de kruisjes plaatsgemaakt voor foto's...
quote:
Thanx...en nog maar zo'n simpelequote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zo simpel, maar zo goed, voorlopig heb jij mijn stem voor de winst![]()
Iets dergelijks: http://www.primeserver.nl/quote:Op zondag 10 september 2006 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een hoop kruisjes in dit topic. Wellicht kunnen mensen gebruik maken van www.xs.to of iets dergelijks.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Thanx...en nog maar zo'n simpele![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |