Wat ga jij het later zwaar krijgen als je een baan hebt zegquote:Op zondag 3 september 2006 20:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Buh maar 2 dagen vrij en op vrijdag al om kwart voor 9 beginnen![]()
sukkels
En maandag moet ikal kwart voor 11 beginnenquote:Op zondag 3 september 2006 20:46 schreef De_Ananas het volgende:
2 dagen vrij en op maandag pas om 1 uur beginnen![]()
Klopt 6 uur college in de weekquote:Op zondag 3 september 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
2 dagen vrij is het weekend of heb je gewoon maar 3 dagen les?
Chill, ik krijg morgen mijn rooster, ik mag hopen dat het net zo "kut" is als dat van jou...quote:Op zondag 3 september 2006 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klopt 6 uur college in de week![]()
3 dagen les dus
Zullen we stakenquote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb vier dagen per week, terwijl andere klassen van m'n opleidingen er slechts 3 hebben.
Het ligt er maar net aan hoeveel je zelf wil doenquote:Op zondag 3 september 2006 20:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dan doe je de goede studie in delft dribbel, ik doe bouwkunde en heb 1 dagje vrij en de rest 8.45-17.45![]()
?quote:Op zondag 3 september 2006 21:02 schreef Slappy het volgende:
Wie haalt ze rooster ook Zondag op dan vraag je om problemen.
woarquote:
Belachelijk jaquote:Op zondag 3 september 2006 21:08 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Doen we!
Vorig jaar was mijn klas qua rooster ook al de lul.
Mja ik hoef de lessen niet eens te volgenquote:Op zondag 3 september 2006 21:32 schreef descendent1 het volgende:
Lesroosters; wat ben ik blij dat ik dáár vanaf ben!![]()
[afbeelding]
ik wet nog niequote:
woarquote:
deltionquote:
heur 'mquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |