Wij zijn gebouwd als omnivoren, oftewel plant- en vleeseters. Het gevolg van het eten van dieren is dat je dierlijk vet binnen krijgt.quote:Op zondag 3 september 2006 18:38 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Zit veel (dierlijke) vetten in en dat is niet gezond.
Dus in ieder gerecht moet je vet en koolhydraten gescheiden houden? Weet je wel hoe weinig dingen je dan nog kan maken?quote:Op zondag 3 september 2006 18:40 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Denk dat het de combinatie is van beide.
Daar heb je een punt. Maar een beetje op letten kan nooit kwaad.quote:Op zondag 3 september 2006 18:41 schreef AntonDingeman het volgende:
Dus in ieder gerecht moet je vet en koolhydraten gescheiden houden? Weet je wel hoe weinig dingen je dan nog kan maken?
Het is niet gescheiden houden, maar met mate eten. Maar goed, dat weet iedereen die logies nadenkt.quote:Op zondag 3 september 2006 18:41 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dus in ieder gerecht moet je vet en koolhydraten gescheiden houden? Weet je wel hoe weinig dingen je dan nog kan maken?
Kaas en ham zit toch ook bij de schijf van 5.quote:Op zondag 3 september 2006 18:42 schreef Ablaze het volgende:
Als je ziet wat sommige mensen in het buitenland 'ontbijt' of 'lunch' noemen, is ons broodje kaas of ham echt wel gezond hoor
Een broodje gezond is niet ubergezond, maar bevat veel ingedrienten die als gezond worden gezien (sla, komkommer, tomaat...)
Neequote:Op zondag 3 september 2006 18:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Kaas en ham zit toch ook bij de schijf van 5.
quote:Op zondag 3 september 2006 18:52 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks, tactloos persoon![]()
Dan nog.quote:Op zondag 3 september 2006 18:45 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Het is niet gescheiden houden, maar met mate eten. Maar goed, dat weet iedereen die logies nadenkt.
Veel succes met het dichtgroeien danquote:Op zondag 3 september 2006 18:55 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dan nog.
Relatief gezien is een broodje gezond best gezond.
Iedereen die over een gelegenheid om te logeren nadenkt?quote:Op zondag 3 september 2006 18:45 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Maar goed, dat weet iedereen die logies nadenkt.
Nou zeg, stel je niet aan!quote:Op zondag 3 september 2006 18:56 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Veel succes met het dichtgroeien dan![]()
Ik ben al dichtgegroeid en weet je? Ik voel me zielsgelukkig.quote:Op zondag 3 september 2006 18:56 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Veel succes met het dichtgroeien dan![]()
mijn kaas wat doe je?quote:Op zondag 3 september 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
als je die kaas er af tieft, dan is hij wel degelijk gezond
sorryquote:
God is keigemeen.quote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef SHE het volgende:
[..]
sorry![]()
ik ben ook gek op kaas, maar elke dag kaas op het broodje is niet zo slim, dat spul is supervet.
Jammer, dat alle lekkere dingen zo slecht voor je zijn.
Als er een God zou bestaan, dan was alcohol goed geweest voor je lever, roken voor je longen en bleef je lekker slank bij een kaasfonduetje![]()
valt wel mee hoor. zo lang je er genoeg bij beweegt.quote:Op zondag 3 september 2006 19:03 schreef SHE het volgende:
[..]
sorry![]()
ik ben ook gek op kaas, maar elke dag kaas op het broodje is niet zo slim, dat spul is supervet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |