Ongezond, dodelijk, je krijgt er kanker van en je moet te allen tijde voorkomen dat je het binnen krijgt! Oh en in kraanwater zit fluoride, daarmee houdt de overheid ons dom.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:55 schreef NeoTribalist het volgende:
wat is er mis met calorieën.
En dat jodium in zout is ook niet helemaal aan de haakquote:Op donderdag 7 september 2006 08:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ongezond, dodelijk, je krijgt er kanker van en je moet te allen tijde voorkomen dat je het binnen krijgt! Oh en in kraanwater zit fluoride, daarmee houdt de overheid ons dom.
Niet in het nederlandse kraanwater,quote:Op donderdag 7 september 2006 08:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ongezond, dodelijk, je krijgt er kanker van en je moet te allen tijde voorkomen dat je het binnen krijgt! Oh en in kraanwater zit fluoride, daarmee houdt de overheid ons dom.
Broodje gezond met mayonaise heet dan ook een broodje ongezond (serieus)quote:Op zondag 3 september 2006 18:53 schreef HeatWave het volgende:
Het broodje gezond zit ook vaak vol met mayonaise, dan is het opeens niet zo gezond meer nee.
Ziejewel, daar heb je het al, het doet z'n werk alquote:Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Niet in het nederlandse kraanwater,al lang niet meer
pardon?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ziejewel, daar heb je het al, het doet z'n werk al
En jij heet Martijnquote:
Mayonaise is gezond maar bevat veel calorieen.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:14 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Broodje gezond met mayonaise heet dan ook een broodje ongezond (serieus)![]()
euh, waarom niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 08:48 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Dus een boterham met pindakaas mag niet meer![]()
Sjaak-Banaan was vast niet zo serieus als jij...quote:Op donderdag 7 september 2006 10:15 schreef SHE het volgende:
[..]
euh, waarom niet?
als je wil afvallen niet nee, maar pindakaas is retegezond en bevat de allerbeste vetten die je maar kunt krijgen.
Die is er wel. iig in de natuurvoeding, misschien ook wel bij de albert heijn met z'n grote assortiment.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:38 schreef SHE het volgende:
oeh, je herinnert me aan een prangende vraag die mij al maaaaanden bezig houd.
WAAROM???? is er geen cashewnotenpasta?
Als het van pinda's gemaakt kan worden, waarom dan niet van cashew's? Lijkt me heeerlijk![]()
Ze hebben hem toch echt (maar misschien alleen in de wat grotere winkels?)quote:Op donderdag 7 september 2006 10:44 schreef SHE het volgende:
echt???????????
AH heb ik al alles afgezocht, nooit kunnen vinden
http://www.santeonline.nl/gezondheid/001271.php dit hoorde ik onlangs op het nieuws op TVquote:Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Niet in het nederlandse kraanwater,al lang niet meer
Australisch onderzoek ja, in de meeste landen stoppen ze wel fluoride in het kraanwater... in nederland is er toendertijd fel verzet tegen geweest. In nederland zit dan ook geen fluoride in het kraantwater, het mag dan wel je tanden beschermen...het is giftiger dan cyanidequote:Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
http://www.santeonline.nl/gezondheid/001271.php dit hoorde ik onlangs op het nieuws op TV
Was idd niet serieus bedoeld, maar kijk eens rond bij een reformwinkel. Ik weet het zeker dat ze daar cashew smaak hebben, want ik heb hem zelf ook wel eens gehad. Die waar de olie nog bovenop drijftquote:Op donderdag 7 september 2006 10:15 schreef SHE het volgende:
[..]
euh, waarom niet?
als je wil afvallen niet nee, maar pindakaas is retegezond en bevat de allerbeste vetten die je maar kunt krijgen.
Van jouw broodje stink je harder uit je giecheltje.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:30 schreef Spacehamster het volgende:
Broodje gezond in de snekbar:
- 2 plakjes of een bolletje witbrood, liefst minstens 24 uur oud.
- 1 blaadje kropsla
- 2 plakjes van de allergoedkoopste jonge kaas
- 100 gram fritesaus (majo is duurder)
Broodje gezond door mij gemaakt:
- 1 sneetje volkoren, liefst meergranen brood, vers!
- 4 plakjes oude kaas
- een halve trostomaat in plakjes.
- 1 tot 2 teentjes knoflook in plakjes.
- een handvol basilicumblaadjes
- citroensap en zwarte peper naar smaak
Zoek de verschillen.
Precies, snel doodgaan dus.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:17 schreef riX- het volgende:
leven is ongezond
hahahaaaaquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Van jouw broodje stink je harder uit je giecheltje.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:35 schreef dias het volgende:
Sla is gezond tomaat is gezond een bruin pistoletje is gezond tip : neem geen ham op je brood en vraag 1 plakje kaas ipv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |