quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Die missie vond ik juist wel meevallen, de laatste missie van de vice kingsHehe, hij viel uiteindelijk ook wel mee maar ik ben een beetje een 'Eerst knallen daarna pas kijken of het wel een goed idee is' speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn die is moeilijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 05-09-2006 13:58:08 ]Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Waar zit die disco dan ergensquote:Op maandag 4 september 2006 15:15 schreef LordVan het volgende:
Iemand al in de disco geweest ?
Ze hebben aardige moves op de dansvloer lol
Volgens mij kan je daar wapens vandaan halen als je niks meer hebt, weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef Heintje het volgende:
Wat moet je doen om wapens in je crib te krijgen. Ik heb daar nou een mes een knuppel en een pistool. Het zou wel leuk zijn als ik daar wat meer wapens op kan pikken.
Noord-west van de map, geloof in het Rollerz gebied, Mayhem Activity daar is die disco.quote:
en volgensmij ligt het ook nog aan 1 bepaald liedjequote:Op dinsdag 5 september 2006 12:29 schreef devv05 het volgende:
Bij mij is ie een keer vastgelopen toen ik naar audio player ging. Sindsdien doe ik dat maar niet meer
gewoon uitstappen en hem neerschietenquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef Jasza het volgende:
Die tyfus stalker bij die missie van aisha is irritant
Viel wel mee, hij vond mijn raketwerper niet zo liefquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef Jasza het volgende:
Die tyfus stalker bij die missie van aisha is irritant
De mijne vond 2 magazijnen van mijn pistol niet zo liefquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:34 schreef masterdave het volgende:
[..]
Viel wel mee, hij vond mijn raketwerper niet zo lief![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Die missie vond ik juist wel meevallen, de laatste missie van de vice kingsDude spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., damn die is moeilijk!welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
IK heb het ook 2x gehad dat die daarop vastliep, maar sindsdien nooit meer eigenlijk...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb nu ook vastlopers bij sints row en ik heb sterk het vermoeden dat het aan de meegeleverde mediaplayer ligt.
Ja sorry, ik vind het zelf niet echt spoilers gewoon, het is gewoon een missie, who gives a shit wat je moet doen, het is geen film of zo. Maar je hebt gelijk, ik zal er voortaan aan proberen te denkenquote:
Ja ik vind het niet erg, ik heb de game al uitgespeeld. Maar kan me voorstellen dat andere mensen het vervelend vindenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:47 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind het zelf niet echt spoilers gewoon, het is gewoon een missie, who gives a shit wat je moet doen, het is geen film of zo. Maar je hebt gelijk, ik zal er voortaan aan proberen te denken
18 uur spelen, 26%quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:49 schreef Mister_T het volgende:
Ben ik de enige die alleen maar aant kloten is en activities doet?
Na 7 uur spelen zit ik op 17%
Jij hebt echt wel last van tearing, en niet zo zuinig ook, je weet waarschijnlijk amper wat het is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:09 schreef Jheronimus het volgende:
Bij mij zag ie er blits uit gelijk, ook helemaal geen last van tearing of vastlopers, terwijl hij gisteren toch 6 uur heeft staan blazen. Kan niet wachten tot 9 uur vanavond, dan kan ik weer, moehahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |