Idd, dan doe ik het met stappen wel een avondje rustig aanquote:
Moet je wel een memory stick en een 360 kiosk in de buurt hebbenquote:Op maandag 4 september 2006 14:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk het wel, maar je kunt ze gratis krijgen als je ze download op een memory stick via een 360 kiosk ding.
In je crib zetten.quote:Op maandag 4 september 2006 14:29 schreef Zijpie het volgende:
wat een spel.. heerlijk.. !
alleen waar kan ik auto's in me garage plaatsen.. was laatst bij zo een car mechanic ding om me auto te pimpen toen zei die dat er geen auto's in me garage stonden.. hoe krijg ik ze erin?
Zou het ook niet met een gewone memorystick kunnen? Omdat de 360 daar niet naar kon schrijven, maar wel vanaf kon lezen.quote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef Mister_T het volgende:
Moet je wel een memory stick en een 360 kiosk in de buurt hebben![]()
Ga ik zo doen, heb een memory card dusquote:Op maandag 4 september 2006 14:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk het wel, maar je kunt ze gratis krijgen als je ze download op een memory stick via een 360 kiosk ding.
64....quote:Op maandag 4 september 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoeveel autos kun je in je eerste garage zetten?
Want ik had gisteren een mooi autootje erin geflikkerd, maar die staat niet in de lijst.
Ze zijn nog niet beschikbaarquote:Op maandag 4 september 2006 15:05 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ga ik zo doen, heb een memory card dus. Heb me geld terug gekregen, moet nu wel weer Saints Row kopen.
![]()
Goffedome, daar woon ik weer niet in de buurtquote:Op maandag 4 september 2006 15:10 schreef Zijpie het volgende:
MM in Amsterdam heeft er nog genoeg !!!
dat ie verbinding heeft met "slot 1" van de 4 controller aansluitingen....quote:Op maandag 4 september 2006 15:14 schreef Zijpie het volgende:
bij de draadloze controller staat brand alleen het lampje bij de 1 (linksbovenin van het rondje) wat betekend dit? geen zin om de boekjes te lezen !
ok ik dacht dat het iets met de batterij te maken hadquote:Op maandag 4 september 2006 15:27 schreef bluebit het volgende:
[..]
dat ie verbinding heeft met "slot 1" van de 4 controller aansluitingen....
Nee saints row zelf ook niet meerquote:
Ja liever zou ik het spel ook nu kopen natuurlijk. Als ik had geweten dat ik zo lang moest wachten had ik het niet besteld op Play-Asia. Eerst zou ik het spel helemaal niet kopen, maar door die mooie prijs had ik het toch maar gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |