Yo Gekke Breezars
Ik was dus dit weekend bij me stiefpa.
daar woont dus ook zoeen goeie maat van me jeweet
![]()
maar die kerel heeft nieuwe vriendin. ze heeft wel een leuk kopje maar ze is dus vegetarier.
Ik was dus ff de stad in geweest met me maat, ik had honger dus ik ging even wat halen (een lekkere gehaktstaaf, kroket en 2 frikandels) Zit ik daar te eten, zegt ze zo van ''OMFG DAT EET JE TOG NIET
![]()
WEET JE WEL WAT JE EET ".
'ik denk zo WTF gek wijf wat lul je. Eerst zeg ik niks tegen der gewoon ff negeren..
Maarja later zat ik zo met me maat te praten, probeert ze elke keer te discussieren met mij over vlees.
Ik zeg tegen haar zo.. Waar heb je last van mens zie je niet dat ik aan het praten ben, ben je niet opgevoed ofzo ?
Zij zegt je kan het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb hé ?!
Nou ja, ik had het dus gehad met haar.. ik zeg tegen haar : Waar heb jij toch last van achterlijk persoon flikker op met je kut dieren, ga lekker ik Marrokko wonen met wat schapen op een berg en val mij niet lastig, denk je nou echt dat er minder dieren voor je geslacht worden.
nou ja.. toen is ze weg gegaan, me maat kwaad op mij.. nou ja nu op haar want tis gewoon een kutwijf
![]()
Klacht : Sommige Vegetariers zijn echt dom, en geven andere Vegetariers slechte naam.
Dat kutdwijf is echt niet opgevoed zo door me heenpraten enzeau.
Ja... echt!