ze hadden hetzelfde bij ons gedaan hoor net, in de o stond ook een klein vip dingetje dus ik denk ik doe t ff bij hun kom op he 3 strepen en t is weg huiliesquote:Op zondag 3 september 2006 17:43 schreef Cityfm het volgende:
[..]
zeker doen jongen, binnen de kortste keren is het fok logo weer verdwenen. het was juist bij gelegd. Haal dat maar weg.
Daarom hebben die mensen van VIP dat niet gedaan...... Kan ook iemand anders zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 18:03 schreef ikJur het volgende:
[..]
ze hadden hetzelfde bij ons gedaan hoor net, in de o stond ook een klein vip dingetje dus ik denk ik doe t ff bij hun kom op he 3 strepen en t is weg huilies
da's wel moeilijker bij te houden denk ik. Ronde strepen trekken, vlakken zijn in dat geval toch handiger denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 18:39 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Ik vind dat de O rond moet worden, dus ik ben linksboven al begonnen..
quote:Op zondag 3 september 2006 18:25 schreef UncleSam het volgende:
Nu we een mooi logo hebben en iedereen genoeg inkt heeft, is het misschien een idee om de 'fok haakjes' bij te voegen zoals bovenaan deze pagina staat. < FOK > zo ongeveer dus. Doen of niet?
Ik denk dat het de Tweakerds zijn die nu elke keer het fok logo vernaggelen..quote:Op zondag 3 september 2006 18:57 schreef Sheepcidus het volgende:
Leuk spel. Heb die van fok! en tweakers al paar keer hersteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |