gooit de leraar ze in vullnisbak ..,,,, mijn boeken wat doe jequote:
Gewoon vuilniszak over zijn hoofd doen en prullenbak erop zettenquote:Op zondag 3 september 2006 17:29 schreef master_X het volgende:
[..]
gooit de leraar ze in vullnisbak ..,,,, mijn boeken wat doe je,,,,, leraar vulniszakken romelle en dat moet we opruiime n
![]()
![]()
![]()
En daar ging j middagquote:Op zondag 3 september 2006 17:27 schreef EvilWasp het volgende:
Pwned.
Maar, dat is toch gewoon makkelijk? Had al mijn boeken in 1 middag gedaan.
quote:Op zondag 3 september 2006 17:31 schreef dady het volgende:
Oh kut bedenk ik me net dat ik nog moet boeken moet bestellen terwijl ik morgen begin, goed begin weer.
Mijn oma doet het al sinds de 2e elk jaar voor mequote:Op zondag 3 september 2006 17:01 schreef HomerJ het volgende:
't is weer zover. Ik moet komende week weer beginnen met school(6 VWO, laaste jaar)
Vorig jaar had ik mijn boeken niet gekaft, geen zin in. Alleen aan het eind van het jaar kreeg ik een forste rekening van Iddink omdat de boeken te beschadigt waren![]()
Dit jaar ga ik dus maar wel kaften. Alleen ik heb er geen zin in, en ik bak er ook niks van![]()
Waarom moeten wee in Anno 2006 nog kaften? Zijn er geen robots die dat kunnen? Is er geen beter systeem?Sterf stomme kut boeken!
![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 17:36 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Mijn oma doet het al sinds de 2e elk jaar met me..
Niet alsof ik iets nuttigs ging doen in de vakantie oidquote:Op zondag 3 september 2006 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En daar ging j middag.
OT: Ik ga me boeken dit jaar ook niet kaften.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |