quote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is het deze zondag "poep-topic-dag" ofzo?
Tapijt hier, dus overal met van die glorix doekjes lopen vegen. De stront is inmiddels verdwenen, tenminste daar gaan we van uit, zal me niks verbazen wanneer er ooit een dropje op de grond valt dat er wat stront aan blijft zitten en dat pardoes in een mondje hier verdwijnt. Ja smerig enzo, maar het zijn de feiten, gekkenhuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij is het elke dag poep-topic-dag.quote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is het deze zondag "poep-topic-dag" ofzo?
Uhm..dat was geen stront onder zijn schoen..dat was een negerquote:Op zondag 3 september 2006 16:42 schreef tonks het volgende:
Net als bij die kerel van american history X!
Je vader is al onderweg.quote:Op zondag 3 september 2006 17:16 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
ghehe, heb je geen schoonmaakneger>?
Normaal doe ik het in zijn klerenkast, kon mijn schijt niet meer ophouden.quote:Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Jij schijt in de auto van je pa?
quote:Op zondag 3 september 2006 19:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Normaal doe ik het in zijn klerenkast, kon mijn schijt niet meer ophouden.
Inderdaad, en dan moest ie nog de bak in ook. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 16:42 schreef tonks het volgende:
Net als bij die kerel van american history X!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |