Jaquote:
Jij bent opeens enorm gestegen in mijn achting qua stoerheid. echt.quote:Op zondag 3 september 2006 15:31 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb wel nog even hendig stoer mijn middelvinger opgestoken door mijn achterruit. Zo, had ik ze even tuk!![]()
Misschien moet je het sarcasme er nog ietsje meer van af laten druipenquote:Op zondag 3 september 2006 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent opeens enorm gestegen in mijn achting qua stoerheid. echt.
Het was een autootje met een cameraatje erbij. En twee agentjes ook.quote:Op zondag 3 september 2006 15:37 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Rij terug en haal dat paaltje even op.
20 km ofzo.quote:Op zondag 3 september 2006 15:51 schreef Repeat het volgende:
dat is een km of 10 overschrijding. Boete van 30 euro ofzo.
denk er wel aand at de teller in zijn auto maybe ook wel een afwijking heeft (is wel zeker) en dat er nog en wettelijke correctie afgaatquote:
Hmm, dan heeft hij mazzelquote:Op zondag 3 september 2006 15:56 schreef gateway het volgende:
[..]
denk er wel aand at de teller in zijn auto maybe ook wel een afwijking heeft (is wel zeker) en dat er nog en wettelijke correctie afgaat
Ik dacht bij Hendrik Id(ioten)o Ambachtquote:Op zondag 3 september 2006 16:37 schreef Yankee_One het volgende:
was dit bij rotterdam? rest van de a15 is gewoon 120
Ergens tussen rotterdam en ridderkerk in volgens mijquote:Op zondag 3 september 2006 16:52 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ik dacht bij Hendrik Id(ioten)o Ambacht
72.4 is bij HIA inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2006 16:52 schreef Robin2130 het volgende:
Ik dacht bij Hendrik Id(ioten)o Ambacht
onder het viaduct of niet?quote:
Kan 't niet precies zeggen... heb hier een kaart waar om de 5 km. een hectometerpaal-aanduiding op staat.quote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef Xcalibur het volgende:
onder het viaduct of niet?
ik zag in m'n achteruitkijkspiegel een auto staan... reed ook 120 ofzo![]()
Ja, dat was 'mquote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
onder het viaduct of niet?
ik zag in m'n achteruitkijkspiegel een auto staan... reed ook 120 ofzo![]()
60 is geen enkel probleem hoor op een snelweg (behalve dan dat je een ergernis vormt voor medeweggebruikers)quote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef Mikkie het volgende:
Brrr... voor mij geldt volgens mij A73, hmp onbekend. Gangetje van 140 - 150 ofzo. Toch jammer, aangezien ik laatst ook al met ongeveer 60 ben vastgelegd. Duur maandje.
Je kunt filters kopen tegenwoordig, zodat je radardetector niet meer detecteerbaar is...quote:Op zondag 3 september 2006 18:32 schreef Tism het volgende:
Die staan straks steeds meer in de bosjes nu ze de flitspalen weg gaan halen! Pas maar op!! Misschien moet je radardetector aanschaffen, kost je wel 250 euro boete als ze je pakken maar dat spaart je wel 5 keer zoveel aan boetes uit! Zou je niet denken!?
Ja maar beste jongen, die snelheids limieten zijn er ook niet voor de veiligheid, maar voor het milieu om de weggebruikers te irriteren.quote:Op maandag 4 september 2006 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ik blij dat ik me daar gister voor de verandering eens een keer wél aan de snelheid gehouden hebdaar rijdt zo ongeveer IEDEREEN 120, en dat kan toch ook makkelijk op een 3 baans weg zou je zeggen... zeker op zondag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |