Boren?quote:Op zondag 3 september 2006 15:23 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Pleur jij maar op
Dat het bij jou alleen om boren gaat kan ik niks aan doen![]()
Daar is een woord voor:quote:Op zondag 3 september 2006 15:24 schreef slaapkamermug het volgende:
Je ziet er gewoon uit als een vrouw die ieder weekend losgaat en het maar doet met iedereen. Dat is gewoon niet zo aantrekkelijk voor een zelfrespecterende man.
Ja daar gaat dit topic over, maar dat snap jij dan weer nietquote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Boren?
Dat zegt ook al meteen weer genoeg over jou. Eerst voordoen als het heilige mannetje en dan met 'boren' komen
bestaat dat dan..... een zelfrespecterende ventquote:Op zondag 3 september 2006 15:24 schreef slaapkamermug het volgende:
Je ziet er gewoon uit als een vrouw die ieder weekend losgaat en het maar doet met iedereen. Dat is gewoon niet zo aantrekkelijk voor een zelfrespecterende man.
Ah kijk, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op zondag 3 september 2006 15:26 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Ja daar gaat dit topic over, maar dat snap jij dan weer niet![]()
Porren moet je tegenwoordig zeggen. Dat heb ik onlangs geleerdquote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Boren?
Dat zegt ook al meteen weer genoeg over jou. Eerst voordoen als het heilige mannetje en dan met 'boren' komen
quote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef Kindervriend het volgende:
Post eens foto's van je blote tetten!
Zelfrespecterend heeft niks met lelijk of mooi te maken, maar met hoe je je gedraagt. Vrouwen die veel aan onenightstands doen zijn gewoon geen goed relatiemateriaal. Het voelt dan alsof je een afgelikte boterham als vriendin hebt. Daarom wil niemand een cheap kroegsletje als vriendin, dit is dus ook gelijk het antwoord op topicstarter haar vraag.quote:Op zondag 3 september 2006 15:27 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
bestaat dat dan..... een zelfrespecterende vent
(als ie zo'n type niet moet dan gaat ie toch gewoon weg >>> als ik denk van wat een lelijkerd dan ren ik ook hard weg ...)
Zadelsnuffelaarquote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef Kindervriend het volgende:
Natuurlijk bestaan die nog. Maar waarschijnlijk kom jij ze gewoon niet tegenquote:Op zondag 3 september 2006 15:27 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
bestaat dat dan..... een zelfrespecterende vent
(als ie zo'n type niet moet dan gaat ie toch gewoon weg >>> als ik denk van wat een lelijkerd dan ren ik ook hard weg ...)
quote:Op zondag 3 september 2006 15:33 schreef Kindervriend het volgende:
jawel hoorquote:Op zondag 3 september 2006 15:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaan die nog. Maar waarschijnlijk kom jij ze gewoon niet tegen.
Nee man, ze loopt express naast dat meisje zodat alle aandacht van de mannen na haar toe word getrokken . Flauw hoor meidquote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef FuifDuif het volgende:
[afbeelding]
Zelfde verhaal met je blote schouder, maar op deze foto nog belangrijker: de manier waarop je de fles vastpakt. Als ik zeg dat die fles een fallussymbool is, zegt dat waarschijnlijk al genoeg.
Dat is waar, maar dat is best een sneu standpunt. Ik bedoel, uiteindelijk is het ook maar een handeling. Het is, voor die mannen althans, niet meer dan het steken van je penis in de kut van een vrouw. Klaar en volgende maar.quote:Op zondag 3 september 2006 15:43 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
jawel hoorik heb al langer dan vier jaar 'n relatie!!! Dus ik heb mijn prins denk ik wel gevonden
![]()
maar ik mag toch best eens wat van mij laten horenlife is not all about sex...
En sommige kerels denken echt dat dat HET is.
ik heb medelij met jou vriendinnenquote:Op zondag 3 september 2006 15:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat is best een sneu standpunt. Ik bedoel, uiteindelijk is het ook maar een handeling. Het is, voor die mannen althans, niet meer dan het steken van je penis in de kut van een vrouw. Klaar en volgende maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |