Dit ook.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:17 schreef Jorikjet het volgende:
..ziet er best cool uit voor een les paul...
Top, ik geloof 600 euro, weet niet zekerquote:Op woensdag 6 september 2006 18:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Homo, let nou eens op, ik heb al 4 keer gevraagd naar die homo die z'n 5150 verkocht, combo? Hoe duur?
Ow en Fotoboek was sneller geweestquote:Op woensdag 6 september 2006 18:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Homo, let nou eens op, ik heb al 4 keer gevraagd naar die homo die z'n 5150 verkocht, combo? Hoe duur?
Daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 6 september 2006 19:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow en Fotoboek was sneller geweest
Leuk slaapbankje van de ikeaquote:Op woensdag 6 september 2006 17:49 schreef Neidropje het volgende:
mmm ik heb wel een oude bassgitaar maar tis niet zo heel veel (oud! + lage output)
[afbeelding]
de middelste dus:P
...best cool voor een les paul...quote:
Zozo, 2 gig ram. Heb je ergens een killer deal vandaan of ben je gewoon rijkquote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ja ik leef weer en ik ben zo vreselijk hard aan de studie... nog 2 even wachten en dan staat hier een mooie Macbook Pro 17" met 2GB RAM voor mijn neus te glimmen... dan wordt het pas ProTools'en geblazen, 100% reverbs
vind de onderkant iets te groot en te rond...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:11 schreef search64 het volgende:
[..]
...best cool voor een les paul...
Alsof Les Pauls normaal gesproken niet cool zijn.
Was helaas een noodzaak voor mijn laptop. Goh, wat is overmacht toch ergquote:
nou.. nou, je... jouw onderkant is ook te groot en rond!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:22 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
vind de onderkant iets te groot en te rond...![]()
2 gig hoeft echt niet zo gek veel meer te kosten... geheugenprijzen kelderen flink op moment...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:18 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Zozo, 2 gig ram. Heb je ergens een killer deal vandaan of ben je gewoon rijk? Moet er ook nog een halen namelijk. Om te pokeren dan, maargoed.
Precies Kritsz gitarenquote:
¤ 2.841,89... you deside... ik heb er hard voor gewerkt, dat dan weer wel! Maar hey, ik ga er ook nog eens iets mee doen voor mn studie enzo, 't is niet alleen vertier, daar is ie echt wel te duur voor!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:18 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Zozo, 2 gig ram. Heb je ergens een killer deal vandaan of ben je gewoon rijk? Moet er ook nog een halen namelijk. Om te pokeren dan, maargoed.
Van dat geld koop ik liever een Les Paulquote:Op woensdag 6 september 2006 21:11 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
¤ 2.841,89... you deside... ik heb er hard voor gewerkt, dat dan weer wel! Maar hey, ik ga er ook nog eens iets mee doen voor mn studie enzo, 't is niet alleen vertier, daar is ie echt wel te duur voor!
(maar als ik 'm dan toch heb, kan ik er net zo goed wat mee opnemen enzo he)
Ik voel hier al het antwoord van Thomzzz aankomen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:55 schreef DuranK het volgende:
[..]
Van dat geld koop ik liever een Les Paul![]()
HEB IK ALquote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik voel hier al het antwoord van Thomzzz aankomen.![]()
De nieuwe Deicide is trouwens best prima! Geweldig gitaarwerk van de nieuwe gitaristenquote:
Alhoewel je uiteraard met het stacken van VST's de hardware het vanzelf wel druk gaat laten krijgenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:07 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kan je makkelijk 4 jaar mee vooruit ja, de programmatuur is niet bijzonder veeleisend. Ten minste, nu nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |