SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Hadden ze hem niet beter kunnen verkopen voor het goede doelquote:Op zondag 3 september 2006 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
Les Paul's trashen voor het goede doel!
Ik doe mee!
[afbeelding]
Dit levert meer op... Geloof me, een Les Paul getrashed door Pete levert meer op dan een fabrieksexemplaar in perfecte staat...quote:Op zondag 3 september 2006 15:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hadden ze hem niet beter kunnen verkopen voor het goede doel![]()
Gevalletje van raar maar waar dusquote:Op zondag 3 september 2006 15:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dit levert meer op... Geloof me, een Les Paul getrashed door Pete levert meer op dan een fabrieksexemplaar in perfecte staat...![]()
Beide schijnen goede beginners te zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef cappp het volgende:
Goedemiddag allen,
Ik ben op zoek naar een nieuw leuk gitaartje, aangezien mijn budget heb ik mijn oog laten vallen op deze twee gitaren bij de Feedback. Ik heb komende weken niet de tijd om ze te gaan testen dus dat komt nog. Graag de mening van jullie (of van degene die hem ook in hun bezit hebben).
Epiphone les paul special
[afbeelding]
Squier Tele Custom
[afbeelding]
alvast bedankt.
ps. Kan mijn avatar ook in de OP?![]()
ik heb die Epi, (in het zwartquote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef cappp het volgende:
Goedemiddag allen,
Ik ben op zoek naar een nieuw leuk gitaartje, aangezien mijn budget heb ik mijn oog laten vallen op deze twee gitaren bij de Feedback. Ik heb komende weken niet de tijd om ze te gaan testen dus dat komt nog. Graag de mening van jullie (of van degene die hem ook in hun bezit hebben).
[afbeelding]
Squier Tele Custom
[afbeelding]
alvast bedankt.
Op de site zeggen ze van wel.quote:Op zondag 3 september 2006 15:53 schreef imported_sphinx het volgende:
heeft die tele nou ook humbuckers? (special II wel)
Doe het alsjeblieft zo, ik heb heel wat mooie gitaren gehad, maar als ze alleen mooi zijn blijven ze niet in de praktijk!quote:Op zondag 3 september 2006 15:55 schreef imported_sphinx het volgende:
dan zal het qua geluid inderdaad weinig uitmaken. dan komt het zoals TeleluR zei dus neer op welke je het fijnst vindt spelen en welke je het mooist vind
Wat voor muziek wil je gaan maken?quote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef cappp het volgende:
Goedemiddag allen,
[afbeelding]
Squier Tele Custom
[afbeelding]
alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |