tsja, het blijft 1x per uur tot die spoorverdubbeling tussen Utrecht en Bijlmer nou echt in orde is. Dat had allang af moeten zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:46 schreef Elvi het volgende:
Alleen naar A'dam blijft het kut...
zo dan, best handig dat goudabijkunstlicht.nlquote:Michael Sailstorfer, Light Column
In de voormalige Lichtfabriek aan de Hoge Gouwe werd de eerste elektriciteit opgewekt die voor kunstlicht in Gouda bestemd was. Met de installatie Light Column van Michael Sailstorfer wordt dit markante gebouw voor even opnieuw in gebruik genomen. Uit het binnenste van het gebouw straalt een zuil van licht naar de hemel, die van ver kan worden gezien.
quote:Op maandag 25 december 2006 23:26 schreef Elvi het volgende:
Was dat die blinde man die was gestruikeld en door de val was overleden? Of was dat een andere?
Was inderdaad een springer, hij was een docent bij mij op school.quote:Op maandag 25 december 2006 23:20 schreef Mip1988 het volgende:
in de wandelganger hoorde ik dat het 'gewoon' een springer was..
wat hier van waar is kan ik helaas niet zeggen![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:01 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Was inderdaad een springer, hij was een docent bij mij op school.
Emmauscollegequote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Serieus? Welke school is dat dan?
Ik ben bang voor de bal dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er trouwens nog jonge of wat minder jonge Goudse meiden/dames hier die een leuk tijdsverdrijf zoeken dat ook nog sportief is?![]()
Honk- en softbalvereniging De Braves is heel hard op zoek naar softballende meiden/dames van 16 jaar en ouder!
Ik welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er trouwens nog jonge of wat minder jonge Goudse meiden/dames hier die een leuk tijdsverdrijf zoeken dat ook nog sportief is?![]()
Honk- en softbalvereniging De Braves is heel hard op zoek naar softballende meiden/dames van 16 jaar en ouder!
Ik ook!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de bal dus ik denk het niet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |