Klopt...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit even fotoboeken te checken van Gouwenaars en jij zat ook op Goudse Waarden, toch? Met bril weliswaar, dacht ik.Ken je verder niet zo goed hoor.
![]()
ja.. ik vond het al verdacht druk op het station toen ik aan kwam fietsen, eenmaal op het perron kwam de aap uit de mouwquote:Op woensdag 20 september 2006 10:25 schreef 907 het volgende:
Vanochtend stond er een locomotief van een goederentrein tussen goverwelle en gouda centraal in de fik
Rechtsonderin.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:33 schreef 907 het volgende:
ow, misschien een idee om alle dames en heren uit gouda te prikken op onderstaande plaatje? lijkt me wel een grappig effect om te zien, misschien is je buurman wel een fokker![]()
[afbeelding]
heb mezelf er nog niet op gezet
Je kan er op stemmen. Ik ga voor de tweede. Die is het minst lelijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:10 schreef speknek het volgende:
ontwerp 1:
[afbeelding],
[afbeelding],
[afbeelding].
ontwerp 2:
is een flash.
http://www.soetersvaneldonkponec.nl/p-u-06018.html
Ja, en die potsierlijk lelijke zeepbel in het midden van de begane grond mag helemaal gelijk weer gesloopt worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:40 schreef knars het volgende:
gadver, dat wordt dus zo'n saai dertien in een dozijn gebouw dat binnen tien jaar er verouderd uitziet en dus voor het gemeentelijke prestige weer vervangen moet worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:41 schreef PLAE@ het volgende:Was 't maar zo. Gelukkig valt 't hier in Boskoop wel mee. Zit op 't VWO, dus daar is 't ook niet zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier ende tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |