Vergeet de 17e niet, Random Hero (en bevriende band The Mondegreens) in de Gonz! Let alleen niet op die foto, die is totaal niet representatiefquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:33 schreef knars het volgende:
[..]
...tenzij je de pech hebt, dat die hun vriend/vriendin meenemen die geen lid is; af en toe wel rot om zo je avond te gaan plannen. Zijn ze daar tegenwoordig eigenlijk al weer wat soepeler in, dat je niet meer 30 keer in een jaar geweest hoeft te zijn voor je lid mag worden..? Ik kom er eigenlijk alleen nog maar met bands enzo, dus ik let er niet meer zo op.
[..]
Morgenavond een goede gelegenheid![]()
hahaha heeft ie nog steeds altijd dat jungle pak aan? is echt al jaren geleden dat ik les van hem had.quote:
Weet je toevallig ook al of er een Kinepolis als bioscoop komt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef knars het volgende:
klopt...en in de middenbaan van die weg moet dus het lightrailstation komen. Ter hoogte van de Driestar of het Marskramermagazijn en bij het Hamstergat (bij de AcDrive) zouden ook haltes komen.
Sorry, maar die pathé gaat er toch echt niet komenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:21 schreef Monotomo het volgende:
Ik hoorde dat de nieuwe bios een Pathé wordt, en de discotheek qua grootte kan gaan concuren met Hollywood en die ene in Bunnik.
Nog mensen naar Oranjenacht hier?
die verhalen doen al jaaaaaaren de ronde..quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:21 schreef Monotomo het volgende:
Ik hoorde dat de nieuwe bios een Pathé wordt, en de discotheek qua grootte kan gaan concuren met Hollywood en die ene in Bunnik.
Nog mensen naar Oranjenacht hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |