abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41450512
Binnenkort ga ik samen met manlief een paar daagjes naar een hotelletje aan zee en nou leek het me leuk om van de gelegenheid gebruik te maken en iets leuks mee te nemen.
Een nieuwe viberator ofzo is niet nodig, dus zat ik te denken aan de Love Cubes
Je hebt ze volgens mij in verschillende uitgaven: romeo en Juliet en Tarzan en Jane dacht ik.

Nou vroeg ik me af of er iemand hier deze cubes in huis heeft (gehad) en wat je ervaringen ermee zijn. Zijn de opdrachten de moeite waard, is het een goede aankoop of hebben jullie betere suggesties voor soortgelijke producten?

Super erotisch dobbelspel dat uitermate geschikt is om samen met je partner te spelen. Je herbeleeft de échte sexavonturen van Romeo & Juliet. Spelenderwijs krijg je leuke, erotische opdrachten te vervullen of moet je een liefdesstraf ondergaan. Met het ′Romeo & Juliet′-spel leer je op een bijzonder aangename manier hoe je een nieuwe dimensie aan je (sex)relatie kunt toevoegen.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  zondag 3 september 2006 @ 20:31:12 #2
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_41460264
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:18 schreef Sade het volgende:
Binnenkort ga ik samen met manlief een paar daagjes naar een hotelletje aan zee en nou leek het me leuk om van de gelegenheid gebruik te maken en iets leuks mee te nemen.
Je hebt ze volgens mij in verschillende uitgaven: romeo en Juliet en Tarzan en Jane dacht ik.

Nou vroeg ik me af of er iemand hier deze cubes in huis heeft (gehad) en wat je ervaringen ermee zijn. Zijn de opdrachten de moeite waard, is het een goede aankoop of hebben jullie betere suggesties voor soortgelijke producten?

[afbeelding]
Super erotisch dobbelspel dat uitermate geschikt is om samen met je partner te spelen. Je herbeleeft de échte sexavonturen van Romeo & Juliet. Spelenderwijs krijg je leuke, erotische opdrachten te vervullen of moet je een liefdesstraf ondergaan. Met het ′Romeo & Juliet′-spel leer je op een bijzonder aangename manier hoe je een nieuwe dimensie aan je (sex)relatie kunt toevoegen.
Ik geloof dat ze nu bij me ex liggen. Absoluut leuk om mee te beginnen alleen is het lastig om aan te geven hoelang een opdracht moet duren. En soms zitten er ook hele vage dingen bij (na pijp man(sabbel + lul) sabbel oor man, op zo'n moment zit je daar niet meer op te wachten)) maar het is en blijft voor af en toe een leuk extraatje. Mijn advies: ze zijn niet duur dus doen!
Domo Arigato!
pi_41470596
Oh jeetje, ik zie nu dus dat het dobbelstenen zijn...
Is het te vergelijken met die dobbelstenen die je ook wel eens bij de expo ziet? Dus inderdaad 'kus' 'lik' 'zoen' enz en dan de lichaamsdelen?

Persoonlijk vind ik dat dus niet zo heel erg denderend...
pi_41474090
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:18 schreef Sade het volgende:
De Love Cubes zijn er tegenwoording in nog een paar andere versie,

Love Cubes : Cleopatra
Love Cubes : Kamasutra
Love Cubes : Romeo + Juliet
Love Cubes : Tarzan + Jane
Love Cubes : Dream Vibes

De laatste is de nieuwste telg met een echte Fun Factory vibo erbij.

Je kan ook kiezen voor Toss en Truth or Dare spel of het bekende Partnerlink...

Op spellen gebied genoeg keuze..
pi_41487102
klinkt allemaal wel leuk
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_41488071
Ehem, hoe werkt dat allemaal?
pi_41500970
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:42 schreef Poepoog het volgende:
Ehem, hoe werkt dat allemaal?
Nou hoef je niet van allemaal de spelregels hier neer te kalken, maar als je me een globale beschrijving kan geven zou dat fijn zijn ja
pi_41506380
Love Cubes : Cleopatra
Cleopatra is een zeer geraffineerd liefdesspel, omdat bij de Love Cube Cleopatra de vrouw bijna altijd de touwtjes in handen heeft. Als een onweerstaanbare "femme fatale" wordt ze letterlijk en figuurlijk in de watten gelegd. En hij zal overdonderd worden door de spannende spelletjes, die keer op keer uitmonden in schitterende veruimende vrijpartijen!

Als koningin of femme fatale zal ze worden vermaakt, verwend en sexueel bediend door haar vriend.

Voor hem is het een droom die waarkomt... want zij zal hem precies vertellen wat zij wil en tegelijk kan ze haar eigen fantasieen tot uitvoer laten komen.
pi_41506381
Love Cubes : Dream Vibes
Een bijzonder leuke variatie op de rechttoe-rechtaan-toestanden.

Met de Love Cubes Dream Vibes stap je in de wereld van het schandalig verwennen en verwend worden. Want het liefdesspel Dream Vibes bevat een fantastische vibrator en bovendien geheime opdrachten voor hem en haar.

Puur erotisch genot en zalig mogelijkheden dus om je partner steeds opnieuwe te ontdekken.
pi_41506383
Love Cubes : Kamasutra
Met de Love Tube "Kamasutra"ervaar je het ultieme genot van de oosterse sensualiteit:
tantrische liefdestips en exotische liefdesposities.

Je positieve energieen komen los, je verlangens worden ten top gedreven en zo ontdek je telkens weer allerlei nieuwe manieren om elkaar te verwennen.
pi_41506385
Love Cubes : Romeo + Juliet
Met de love Cube Romeo en Juliet beleef je een romantische en avontuurlijke trip door de onuitputtelijke fantasiewereld van de liefde en samen ontdek je ontelbare nieuwe manieren om elkaar eens lekker te verwennen. Romeo en Juliet is een spel vol intieme vragen en spannende opdrachten voor jou en je partner.

De winnaar wordt telkens weer op een onvergetelijke manier verwend, de verliezer daarentegen wordt heerlijk gestraft
pi_41506386
Love Cubes : Tarzan + Jane
Met de love cubes Tarzan + Jane wordt alles mogelijk. Dankzij wilde massages en andere gedrufde spelletjes ondek je samen met je partner een erotisch wereld waar je voordien alleen over durfde te fantaseren. "Tarzan en Jane" biedt je meer dan 300 spannende variaties op het liefdesspel. Zo ervaar je telkens weer nieuwe manieren om elkaar te verwennen en leer je elkaars verlangens kennen als nooit tevoren.
pi_41506390
Toss - Truth or Dare

"Truth or Dare"
Iedereen kent het, maar of je het al in deze erotsche vorm gespeeld hebt? 75 intieme vragen en 75 verrassende uitdagingen zorgen voor een spel vol humor, spanning en onthullingen! De dobbelsteen bepaalt of je de waarheid moet vertellen of de uitdaging aangaat. De enige weg terug is het ondergaan van een straf die je medespeler(s) mag (mogen) verzinnen.
pi_41506393
Partnerlink

Liefde en avontuur...
Met Partnerlink stap je samen in de onuitputtelijke fantasiewereld van de liefde. Met elk spel ontdek je nieuwe manieren om je partner te verwennen, zodat je elkaar verlangens steeds beter leert kennen. Kies een liefdesspel uit een van de 6 categorien en je stoutse dromen worden werkelijkheid...

Avontuur
Spannende spelletjes, exotische standjes en gedurfde uitstapjes. Seksualiteit met een andere dimensie en avontuurlijke nachten om nooit meer te vergeten...

Lieve Lust
Schandalig verwennen en verwend worden. Puur erotisch genot, adembenemend en bijzonder sensueel, een bijzonder leuke variatie op de rechttoe-rechtaan-toestanden...

Femme Fatale
Mysterieus en geraffineerd. Zij overdondert met zelfvertrouwen en ervaring, dominant en dwingend, of juist teder en lief...

Macho Man
Ongetemd en ondeugend. Hij heet lef, weet wat hij doet, maar is ook teder en lief...

Metamorfose
Kleine verandering met grote gevolgen. Creativiteit en aparte effecten. Zalige mogelijkheden om dichter tot elkaar te komen...
pi_41516320
Hier kan je heel wat erotische bordspelletjes vinden:
http://www.x-toys.nl/producten.php?categorie=bordspelen

Succes!
pi_41535446
Jeej, je hebt er wel even tijd aan besteed! Super bedankt zeg!

Whehe, en die Cleopatra spreekt mij wel aan

Denk dat ik die dan maar lekker ga mee nemen. Jorjor: ik ga zeker nog even kijken op de link die je hier neergezet hebt!
pi_41535504
Wij hebben ze ooit gekocht en volgens mij na één keer proberen weg gemieterd.
pi_41547127
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef jorjor het volgende:
Hier kan je heel wat erotische bordspelletjes vinden:
http://www.x-toys.nl/producten.php?categorie=bordspelen

Succes!
Of nog beter http://www.veiligglijden.nl/fun-games-c-108_165.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')