Ik geloof dat ze nu bij me ex liggen. Absoluut leuk om mee te beginnen alleen is het lastig om aan te geven hoelang een opdracht moet duren. En soms zitten er ook hele vage dingen bij (na pijp man(sabbel + lul) sabbel oor man, op zo'n moment zit je daar niet meer op te wachten)) maar het is en blijft voor af en toe een leuk extraatje. Mijn advies: ze zijn niet duur dus doen!quote:Op zondag 3 september 2006 14:18 schreef Sade het volgende:
Binnenkort ga ik samen met manlief een paar daagjes naar een hotelletje aan zee en nou leek het me leuk om van de gelegenheid gebruik te maken en iets leuks mee te nemen.![]()
Een nieuwe viberator ofzo is niet nodig, dus zat ik te denken aan de Love Cubes
Je hebt ze volgens mij in verschillende uitgaven: romeo en Juliet en Tarzan en Jane dacht ik.
Nou vroeg ik me af of er iemand hier deze cubes in huis heeft (gehad) en wat je ervaringen ermee zijn. Zijn de opdrachten de moeite waard, is het een goede aankoop of hebben jullie betere suggesties voor soortgelijke producten?
[afbeelding]
Super erotisch dobbelspel dat uitermate geschikt is om samen met je partner te spelen. Je herbeleeft de échte sexavonturen van Romeo & Juliet. Spelenderwijs krijg je leuke, erotische opdrachten te vervullen of moet je een liefdesstraf ondergaan. Met het ′Romeo & Juliet′-spel leer je op een bijzonder aangename manier hoe je een nieuwe dimensie aan je (sex)relatie kunt toevoegen.
De Love Cubes zijn er tegenwoording in nog een paar andere versie,quote:Op zondag 3 september 2006 14:18 schreef Sade het volgende:
Binnenkort ga ik samen met manlief een paar daagjes naar een hotelletje aan zee en nou leek het me leuk om van de gelegenheid gebruik te maken en iets leuks mee te nemen.![]()
Een nieuwe viberator ofzo is niet nodig, dus zat ik te denken aan de Love Cubes
Je hebt ze volgens mij in verschillende uitgaven: romeo en Juliet en Tarzan en Jane dacht ik.
Nou hoef je niet van allemaal de spelregels hier neer te kalken, maar als je me een globale beschrijving kan geven zou dat fijn zijn jaquote:Op maandag 4 september 2006 18:42 schreef Poepoog het volgende:
Ehem, hoe werkt dat allemaal?
Of nog beterquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:03 schreef jorjor het volgende:
Hier kan je heel wat erotische bordspelletjes vinden:
http://www.x-toys.nl/producten.php?categorie=bordspelen
Succes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |