Bij mensen die er geen flikker aanvinden, maar wel gaan kijken om er dan daarna over te kunnen gaan zitten zaniken, krijg ik altijd het idee dat ze het stiekem wel heel leuk vinden, maar dat niet durven te te geven omdat dat niet cool zou zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 14:05 schreef Wojworshebn het volgende:
En dan die vent die zichzelf zo grappig vindt. En nooit oprot als die zoemer gaat.(ja kijk ook weleens om dan te bedenken hoe slecht het ook al weer was.)
Deed Sara Kroos niet mee?quote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef boneyard het volgende:
gisteren was de beste van dit seizoen.
Jawel, die verneukte de eerste ronde met het 'neuken?'quote:
Niet alleen met de dia-show...met de gedachtenronde moesten ze haar ook flink hebben en toen hielp Ruben v/d M. ook flink mee! "Oeps, nou laat ik ook nog een windje"quote:Op zondag 3 september 2006 14:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jawel, die verneukte de eerste ronde met het 'neuken?'
Teil was lekker bezig bij de dia ronde over Sara![]()
jeesh, zeur niet eens zo, geld ook voor alle andere die dat hier blijven zeggen / vragen. probeer het gewoon en als het niet lukt hoef je dat niet steeds te zeggen. zodra iemand het wel lukt kun je het hier vast lezen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:45 schreef Burbo het volgende:
Doet hij het nu?
Nee..quote:Op zondag 3 september 2006 15:45 schreef Burbo het volgende:
Doet hij het nu?
OP en AF mag er van mij ook uit, het is nooit écht grappig. En de voorwerpenronde mis ik nu ook welquote:Op zondag 3 september 2006 17:37 schreef wouter1988 het volgende:
Vind het Op en AF met een woord zo fout, veel te druk allemaal!
Jammer dat ze de voorwerpenronde, de allerslechte aller tijden, ik wil graag zien niet elke week erin hebben zitten, daarvoor kijk ik meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |