Nog nooit gezoend.Serieus reply op de reacties.quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:Ga er dan achteraan. Gooi je charmes in de strijd.
Schaduw je negatieve kanten af door de positieve kanten die je hebt voorop te stellen.
Oh ja, hoe oud ben je?
thnx voor de aanmoediging.
25
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:55 schreef vruitig het volgende:Misschien zelf eens actie ondernemen? Of denk je dat ze ineens bij jou in je schoot vallen?
Nee ik doe er idd. niks aan. Nog nooit geprobeerd op een meisje afte stappen.
Ik kan er ook geen vinger op leggen wat er met mij a/d hand is. Weet het ook niet meer precies.
quote:
ja cool he? Ja ik denk vnl. ook aan julie hoor. zo maak je de mensen ook weer aan het lachen toch?
doe je het voor de mensen.
denk je dat ik me zomaar voor schut zet op een forum?
Ik doe het ook wel deels voor jullie vermaak dus. wie heeft er nu wie bij de oren?
quote:
eigenlijk ben ik nog een stukje ouder. nou goed?
quote:
ja, i know.
quote:
wich club
![]()
quote:
zou geheel fok een pleit brief voor me kunnen sturen naar extreme makeover?
bvd. dan zien jullie me terrug op tv.
quote:
was er al wel op voorbereid hoor.
dankje chowi. je bent wel tof (of lief, of cool, of alle drie. mischien wel meer. ikweetniet. iemand
die in staat is zo te reageren, vast wel
![]()
)
quote:
nee man. echt niet.
Tot voor zover ik me kan heirnneren zoenden ik en mijn moeder echt nooit. Tot aan mij kinderjaren <2 toe.
Mischien toen ik baby was kreeg ik zoentjes, Maar ben ik ff blij dat ik me dat niet meer kan
herinneren zeg. wat een kutwijf. yuk.
![]()
wie weet wie ze allemaal wel niet heeft gepijpt daarvóór.
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef dialMforMonkey het volgende:/care
Wat boeien die chicks nou, is toch veel meer te doen in de wereld? Ga op reis, leer bergbeklimmen, probeer een topschaker te worden. iig beter dan dit soort topics op een forum te openen.
imho
inspirerende en toffe reply. thanx.
maar sex is toch wel een soort levensbehoefte denk ik. en dusdanig zijn meisjes wel degelijk interessant enzo
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:Ik heb gister nog gezoend met een meisje wat ik net 4 minuten kende!
Zo moeilijk is het niet hoor!
Ik denk dat TS gewoon lelijk is of een loser!
(Verkapte "Ik-heb-lekker-wel-en-TS-niet Post
![]()
)
Ja mischien is het niet zo moeilijk idd.
Maar ik had zo een laag zelfbeeld. Ik voel me niet lekker in mijn vel,
letterlijk.
ik voelde mezelf zo vies en ongemakkelijk dat ik niet (te) dicht in de buurt van mensen durfde te
komen. laat staan meisjes. laat staan als zij te dicht bij mij kwamen. dat ze me dan van dichtbij
zagen. schaamde ik me intens voor.
Maar een paar x in me leven kwamen meisjes echt te dichtbij en wilde ik vluchten.
1 meisje vroeg me waarom ik niet met er wilde dansen. ik zei toen maar dat ik verlegen was
toen zei ze, waarom ben je verlegen
![]()
En toen zei ik maar ehm, ja ik kan eigenlijk niet zo goed kon dansen. jammer. die schaamte
quote:
Bier vind ik echt goor en ik val niet op aziatische meisjes.
Hoewel aziatische meisjes weer wel op mij vallen he.
Alle aziatische meisjes zowat. Ik kan het gewoon voelen als ze me in de gaten hebben.
Maar ik val niet op Thai en Aziatisch. Ik vind ze niet mooi. Kan er ook niks aan doen.
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:08 schreef vruitig het volgende:Moije, misschien is dit topic wel goed. Dan realiseert die zich misschien hoe pissig hij hier over is en gaat die daadwerkelijk actie ondernemen. Onthoud gewoon één ding: vrouwen zijn níet beter dan jij.
mmm... das diep
![]()
mijn pannekoeken liefst met stroop
![]()
nee, ik bedoelde het natuurlijk grappig. Ik heb zeker wat aan je reactie. tnx
![]()
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef Nevada92 het volgende:[..]
1. Interculturele relaties
2. In de tijd dat de TS dit topic heeft aangemaakt had hij al een meisje kunnen scoren en
neuqen zoenen (want dat wilde hij zo graag)
Jongens zijn zo mooi tegenwoordig. En allemaal zo lang. Wat krijgen ze te eten?
Spuiten zusters hollandse babies in met een goedje waar ze van groeien?
En krijgen marokkanen en turken en aziatisch-indonesische kindjes die maar sporadisch?
Het zou toch kunnen ? De lengtes rijzen de pan uit hier in Nederland Men.
Al die vrouwen blij.
Wie zouden ze kiezen? Mij of liever die langere gozers met een mooi huidje en die het toch al goed hebben?
![]()
quote:
jeweet. die lopende roetmop mode verschijnselen. yuk.
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:11 schreef dialMforMonkey het volgende:Gezien je postgeschiedenis: Is het niet tijd om jezelf af te vragen wat je wilt bereiken met zelfmedelijden?
weetniet. ik ick niet op zelfmedelijden of zelfpijn. Maar ik heb geleerd van pijn te houden ofzo?
Het te waarderen? hoe kom ik ervanaf?
T is zo intens. Soort verplaatsing van liefde ofzo.
Als je dag in dag uit pijn lijd en de hitte voelt van je kapotte huid en lichaam.
Kun je er net zo goed van genieten anders houd je het niet vol.
Omdat ik 15 jaar lang niet anders heb gekend dan pijn en prikken als naalden enzo
En al die vernederingen en schaamtegevoelens en pijn van en over mijn lichaam enzo.
Dag-in-dag-uit. Neemt niet weg dat pijn en schaamte dan wel erg blijft he. Het is niet zo dat ik
pijn echt lekker of mooi vind nu. Pijn is pijn En dat blijft *auw*.
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:15 schreef Gebleekte het volgende:Maar ff on-topic dan maar : Post ff een foto van jezelf. Als je 24/25 bent is er vast wat mis met je looks.
durf ik niet. ik ben ook niet fotogeniek.
er werden in mijn jeugd ook nooit fotos gemaakt. deden we nietaan.
vakanties deden we ook niet aan. uitjes ook niet. niks.
end an denk ik aan een klein blond snolletje dat wel dit allemaal heeft en genoeg op vakantie gaat.
en vooralsnog onzeker is over d'r uiterlijk en tekorte beentjes etc.
en dat terwijl er genoeg jongens (nu ook weer) met er willen.
waar laat dit mij dan Ik snap het niet.
quote:
Te duur. Ik heb een uitkering.
En het idee alleen al dat je een zoen moet
kopen ![]()
Zo laag wil ik niet zinken.
Je moet toch ergens nog een greintje zeld-respect overhouden he?
Echte Liefde is Gratis volgens mij Zo hoort het denk ik te gaan.
Maar in deze wereld is Echte liefde vooralsnog alleen voor knapperds
![]()
quote:
Oh erg grappig! 111111111
![]()
quote:
ach ik lach ook om mezelf hoor.
ik zie mezelf wel met een knipoog. echt.
maar het blijft rot.
quote:
trein of flat? zal ik een pol openen?.
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:48 schreef Alicey het volgende:Wordt het niet tijd voor professionele hulp? Je brengt zeg maar de indruk dat je vrij verbitterd door het leven gaat..
ja dat laatste klopt wel. Ik vind jou best wel tof trouwens. ondanks dat ik me vaak zo afgeef op vrouwen blijf je normaal reageren.
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef Nosh het volgende:[..]
Dat dus.
Je kan wel als een frusti door het leven gaan en balen omdat je nog steeds niks bereikt hebt, maar daar knappen vrouwen al helemaal op af.
Maak er gewoon het beste van. Ga reizen, zie wat van de wereld, zoek een toffe hobby, dan komt de rest écht wel vanzelf.
Maar ga niet kniezen en topics maken, zodat al even onzekere kut-pubers je verbaal af kunnen maken, want daar schiet je niks mee op.
![]()
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:52 schreef AntonDingeman het volgende:Drie uur 's nachts, zeven januari
Het panterbloesje en de spijkerbroek
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op een hoek
refr.
Ik heb nog nooit met jou gezoend
Ik hoop dat je het leuk vond
Ik heb nog nooit met jou gezoend
Nog nooit met jou gezooooeeeend.
goed nummer.
(stiekum metje gedanst, ik hoop dat je ut leuk vond..)
![]()
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:55 schreef kevin85 het volgende:Damm..
Zelfs de grootste kneus die ik ken heeft wel 1 keertje gezoend..
Waar is het misgegaan bij TS..?
ja ik snap het ook niet. ik weet het gewoon niet. ik kan hooguit gissen. your guess as good as mine.
op de een of andere manier mochten meisjes mij van jongs af aan al niet.
en je weet hoe meisjes doen als ze je niet mogen. dan gaan ze je negeren etc. en dat voel je echt
wel.
op de een of andre manier was mijn karma zo ingesteld dat ik vrouwen afstoot ofzo.
ik heb de meest vreselijk lelijke sukkelige gozers zien opbloeien en mannen zien worden,
hoe lelijk ze ook waren. en dat enkelt doordat een meisje wat in ze zagen. enkelt door liefde dus.
voor mij is dat blijkbaar niet weggelegd? Terwijl ik lang niet zo lelijk ben als die gasten.
raar toch? wil god dat ik lijdend door het leven ga ofzo? ws. hing er echt een voodoo-vloek over me heen ofzo.
quote:
ik houd niet van pc-spelletjes of nintendo of sega of whatever.
me broertje had een sega. en heb welles mk1 gespeeld omdat het er leuk uitzag. maar voor de rest
kun je me er echt niet warm voor maken
![]()
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:[..]
Als ik me een topic van een half jaar geleden correct herinner had de topicstarter een huidaandoening of zo iets dergelijks. Kan hij toch ook niks aan doen en dat is nu eenmaal zo, de hele mensheid reageert op het uiterlijk. En dan krijgt zo iemand nog een minderwaardigheidscomplex en dan ben je er helemaal klaar mee.
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken/ de persoon die je nodig hebt. En misschien eentje voor zelfvertrouwen. Hoe je eruit ziet is maar een deel van het probleem, het andere deel is hoe jij je voelt. En dat kun je veranderen.
Ik ga me zeker verdiepen in de wicca. En nee, je wenden tot de wica vind ik geen zwakte.
Het vergt inzicht waar anderen voorbijkijken.
quote:
oplossing: Zoencondoom.
zoen je liever
met of
zonder? (lol)
quote:
nop. nooit. nieteens een knuffel. nouja, 4 of 5x een knuffel in me leven gehad.
Ik weet zelfs nog van wie.
voor de rest kwam vla een x heel dichtbij
en zei ze dat ze zo een hekel had aan een meisje dat heel ver verderop zat aan de bar.
volgens mij kende ze haar nieteens
![]()
ze kwam echt heel dichtbij. Ik zag haar gezicht in levende lijve uitvergroot, heel dicht bij die van mij.
En toen 'kneep ik em al'.
quote:
Ik ook
eerlijk.
Enne.. ik heb ze nog wel hoor. Ik doe anders dingen waar anderen altijd voor passen.
![]()
Maareh.. Daarvoor moet je me maar op me woord geloven.
Iedereen Bedankt voor de reacties!
(ja iedereen)